Radiolla varmistat kampanjallesi riittävän tehon

Kampanjan laaja tavoittavuus on usein avain sen tehokkuuteen – enenevässä määrin haastava tavoite keskimääräisten kokonaishuomioarvojen laskiessa. Miten markkinointipanostukset käytetään tehokkaimmin?

Annalect Finland vertaili medioiden huomioarvoa ja kustannustehokkuutta kampanjatietokannan dataa vasten ja totesi, että valitsemalla radion osaksi kampanjointia kampanjan kokonaishuomioarvo kasvaa keskimäärin 20 prosenttia. Lisäksi radio on huomioarvon rakentajana muihin medioihin verrattuna kaikkein kustannustehokkain. Tulos myötäilee kansainvälisiä monikanavatutkimuksia.

Radio on vahva, varma ja nopea peiton rakentaja. Bauer Median taajuuksilla tavoitat viikoittain 2 miljoonaa päivittäisostopäättäjää.

Kattavan tavoittavuuden lisäksi kampanjointi radiossa vaikuttaa lähellä ostohetkeä. Radio on viimeisin media ostoksille mennessä – yli puolet perheistä kuuntelee kaupallista radiota ostosmatkallaan.

Anna äänen vaikuttaa ja ole yhteydessä myynnin yhteyshenkilöösi