Energistä liikkumisen riemua ja Pyynikin upeita maisemia – Likkojen Lenkki lauantaina

18. toukokuuta 2017

Legendaarinen Likkojen Lenkki lenkkeillään taas ensi lauantaina 20.5.2017 Tampereen kauneimmissa maisemissa Pyynikillä. Likkojen Lenkki on vuodesta 1989 Tampereella järjestetty, naisille suunnattu energinen liikuntatapahtuma, jossa liikunta ja viihde kohtaavat rennolla, iloisella ja hauskalla tavalla. Tänä vuonna tapahtuman musiikillisesta iloittelusta vastaa Jonne Aaron, Anna Puu ja Varusmiessoittokunnan Show Band. Juontotehtävissä Likkojen lenkillä toimii Iskelmän ikisuosikki, radiojuontaja Hannu Aholaita.

Erilaisia lenkkireittejä on kolme: 10 km juoksijoille, 7,5 km kävelijöille ja noin 2 km reitti esteettömällä kululla. Reittien varrella on huolehdittu viihtyvyydestä luonnonkauniiden puitteiden lisäksi erilaisin musiikki- ja ohjelmanumeroin. Luvassa on niin dj:tä kuin afrikkalaisia rytmejä. Varsinaisena Likkojen Lenkin tapahtumapaikkana toimii idyllinen Pyynikin urheilukenttä, josta löytyy useita herkullisia katuruokapisteitä ja myyntikojuja. Tapahtuman päättää kaikkien osallistuneiden yhteinen LenkkiPiknik. Tapahtumaan odotetaan 6000 lenkkeilijää.

”Likkojen Lenkki on tunnettu hyvästä ja rennosta tunnelmastaanja tälle vuodelle olemme parantaneet viihtyvyyttä entisestään. Yhdessä liikkumisen riemu on vahva moottori ja iso voimavara myös oman hyvinvoinnin kasvattamiseen, joten tervetuloa lauantaina lenkille”, kertoo tapahtuman järjestäjä Niina Seppänen.

Likkojen Lenkki liikutaan lauantaina 20.5.2017 klo 11.30 – 18.00. Katso koko ohjelma osoitteesta http://www.likkojenlenkki.fi/tampere/ohjelma/

Iskelmä Gaala 2024: Yhtyeet kahmivat eniten ehdokkuuksia

1.2.2024