Kesäiltojen kuningas Cruising Night palaa Radio Citylle

23. toukokuuta 2017

Paljon toivottu teemaohjelma, Radio Cityn Cruising Night, jyrähtää jälleen eetteriin. Letkeän rokkaavaa autoiluohjelmien kuningasta kuullaan joka kesäperjantai klo 18.00-22.00. Tuttuna studiokaksikkona toimii jenkkiautotrivian möreä äänipankki Arttu Harkki sekä Radio Cityn first lady, Petra Piipari.

Ohjelmassa liikutaan ympäri Suomen merkittävissä ajotapahtumissa, olivat ne sitten kahden tai kahden tuhannen auton tai prätkän tapahtumia. Paikallisvärin mukaan tuomisesta vastaavat eri puolilta valtakuntaa lähetykseen raportoivat alueelliset kirjeenvaihtajat. Komeimmat kulkupelit ja hulppeimmat hetket menevät kuvina pelipaikoilta suoraan Cruising Nightin sosiaaliseen mediaan. Kovimmat rocklekat kultaisimmilta vuosilta pauhaavat, kun Harkki ja Piipari kuljettavat kuulijan auringonlaskuun kruisailun, autoharrastuksen ja päättymättömien kesäperjantaiden rientoon. Taajuuksilta kuulet tarkat infot siitä, missä muut liikkuvat ja missä sinun pitäisi kanssa liikkua. Radio Cityn Cruising Night ahtaa perjantai-iltasi ajofiilikset satoja hevosvoimia isommiksi.

-On todella mahtava fiilis päästä taas tekemään hienoa cruisailukesää. Toivon ihmisten saavan mahdollisimman paljon autoja liikkeelle. Tänä kesänä aiomme tehdä entistä enemmän lähetyksiä studion ulkopuolelta, takoa sieltä, missä amerikanrauta on kuumaa, tunnelmoi Arttu Harkki tulevia perjantai-iltojaan.

-Viime kesänä Petra Piipari tiesi autoilusta yhtä paljon kuin maitoporsas hajuvesistä, mutta loppukesää kohden hän alkoi päästä jo vähän jyvälle. Kiva nähdä miten Petralla on nyt termit ja opit muistissa, ja ennen kaikkea on hienoa saada enemmän naisnäkökulmaa cruisailuun mukaan, jatkaa Harkki juontoparistaan.

Cruising Nightin ensimmäinen lähetys kuullaan perjantaina 26.5. klo 18.00-22.00, ja show kuuluu perjantaisin koko kesän. Radio City Cruising Night pakitetaan talviteloille talliin 8.9.2017.

Keep on cruising!

Lisätietoja: Jani Rajalin, Head of Radio City  +358 40 534 4878, jani.rajalin@bauermedia.fi