Takaisin tapahtumat-listaukseen

Sisältöjä kulutetaan yhä enemmän äänen avulla. Viimeistään nyt on ajankohtaista miettiä, miltä brändi kuulostaa.

Ohjaavatko yritysten äänibrändäyssuunnittelua sitkeässä elävät tottumukset ja myytit? Löytyykö Suomesta merkittäviä brändimainostajia, jotka eivät hyödynnä audiota markkinoinnissaan? Tilastojen mukaan Iso-Britanniassa 14,4 % väestöstä käyttää älykaiuttimia aktiivisesti kuukausittain – miltä brändit kuulostavat siellä?

Kahtena päivänä järjestettävä tilaisuus avaa audiotrendejä ja tarjoaa keinoja brändiäänen suunnitteluun. Myyntimurtajat -paneelissa kirkkaimmat eri alojen osaajat punnitsevat alan käytäntöjä ja tapoja tehdä. ”Ikinä en ole radiossa mainostanut enkä mainosta” -osiossa kuulemme miltä vahvasti visuaalinen, meille kaikille tuttu brändi voisi radiossa kuulostaa ja näemme asiakkaan ensireaktion mainokseen livenä suoraan lavalta. Lähestymme korviasi tietenkin myös hyvillä caseilla: Miten asiakkaamme ovat onnistuneet liiketoiminnallisten tavoitteidensa saavuttamisessa kanssamme?

Valitse vaihtoehdoista sinulle sopiva ajankohta ja varmista paikkasi tilaisuudessa!

Tutustu torstain tilaisuuden aikatauluun ja ilmoittaudu oheisen linkin kautta:

Torstai 7.3.

Tutustu perjantain tilaisuuden aikatauluun ja ilmoittaudu oheisen linkin kautta:

Perjantai 8.3.

Faktaa

Brändi

Bauer Media

Sijainti

Ajankohta

07.03.2019 - 08.03.2019