Kansainvälinen menestyskanava Lontoosta rantautuu Suomeen

8. helmikuuta 2016

Tiedote. Julkaistu: 08.02.2016 klo 12:30

Bauer Median The Voicesta tulee hittikanava Kiss

The Voicesta tulee Kiss, kun yksi Bauer Median kansainvälisesti menestyneimmistä kanavabrändeistä rantautuu Suomeen. Ystävänpäivänä aloittava Kiss on suunnattu hittimusiikista nauttiville nuorekkaille aikuisille.

Pienestä brittiläisestä piraattiradiosta nykyiseen loistoonsa kasvanut Kiss on markkinajohtajan asemassa useissa kohderyhmissä Isossa-Britanniassa. Alkuvuonna 2016 Kiss lanseerattiin menestyksekkäästi myös Norjassa.

– Lontoo on musiikin ja viihteen mekka, jossa Kissillä on myös hyvä yhteys levy-yhtiöihin. Kiss on enemmän kuin radioasema, se on merkittävä kansainvälinen viihdebrändi. Kiss tuo kansainväliset, nousevat musiikki-ilmiöt ensimmäisenä suomalaisten ulottuville, kertoo sisältöjohtaja Hermanni Seppälä.

– Kiss on lontoolainen menestyskanava, joka on hurmannut kuulijansa kaikkialla. Lontoolaisen  taustansa ansiosta rytmikäs hittikanava Kiss tekee myös meistä suomalaisista entistä eurooppalaisempia, toteaa toimitusjohtaja Leena Puntila.

– Voice.fillä on sivulatauksia 2 miljoonaa viikossa ja se jatkaa menestystarinaansa itsenäisenä lifestyle- ja viihdesivustona, Puntila jatkaa.

Bauer Media Oy on Suomen johtava kaupallinen radiotoimija, johon kuuluvat uudistuvan The Voicen lisäksi valtakunnalliset radiokanavat Radio Nova, Iskelmä ja Radio City. Bauer Media Oy:n paikallisradioita ovat Radio Pooki Raahessa, Play Radio Tampereella ja Radio Jyväskylä.

Lisätietoja:

Hermanni Seppälä

Sisältöjohtaja

Sähköposti: hermanni.seppala@bauermedia.fi

Leena Puntila

Sähköposti: leena.puntila@bauermedia.fi

Bauer Media Oy
Bauer Media Oy on kaupallinen radioyhtiö, johon kuuluvat valtakunnalliset radiokanavat Radio Nova, The Voice, Iskelmä ja Radio City sekä paikallisradiot Radio Pooki Raahessa, Play Radio Tampereella ja Radio Jyväskylä. Bauer Media Oy panostaa vahvasti laadukkaisiin online-sisältöihin ja radiokanavien online-yhteisöt ovat maan suosituimpia. Yhtiön liikevaihto vuonna 2015 oli 17 M€. Bauer Media Oy työllistää Suomessa noin 150 media-alan ammattilaista. Yhtiö on sijoittunut erinomaisesti Great Place To Work –tutkimuksessa ja sen tavoitteena on olla Suomen paras media-alan työpaikka.

Bauer Media Oy kuuluu Bauer Media Groupiin. Bauer Media Group on suurin radiotoimija Pohjoismaissa.