Verkkosivut saavat pian uuden ulkoasun. Lue lisää uudesta yritysbrändistämme täältä.

Mainostajalle

Audio mahdollistaa paljon, kun se ei ole markkinointikakun puuttuva pala

Ääni on luovuuden leikkikenttä. Äänellä herätät tunteita, luot mielikuvia ja vahvistat brändisidettä. Ääni myös välittää brändisi viestiä haluamallasi sävyllä.

Tunteet ohjaavat ostopäätöksiä ja ääni menee suoraan tunteisiin. Minkä tunteen haluat herättää?

Puuttuva pala

Kuuntelun trendi on Suomessa kasvava

90 %

audion tavoittavuus kuukausittain

20 tuntia

radiosisältöjen kuunteluaika viikoittain

78 %

kaupallisen radion tavoittavuus ikäryhmässä 25-54 v. viikoittain

/

Mitä olemme mainostajalle?

Suunnittelemme ja toteutamme luovia markkinointiviestinnän ratkaisuja

Tarjoamme asiantuntemuksemme monimediaiseen audiokonseptointiin, jonka avulla brändin tarina on yhtenäinen ja tunnistettava kaikissa kuluttajakohtaamisissa. Suunnittelemme ratkaisut osaksi asiakkaan konseptia ja hyödynnämme monipuolisesti muun muassa vaikuttaja- ja natiivimainonnan keinoja.

Vaikutamme äänellä brändimielikuviin ja ostopäätöksiin

Ostopäätöksistä 90 prosenttia tehdään tunteella. Audion avulla vaikutat suoraan tunteisiin, jätät henkilökohtaisen muistijäljen ja vahvistat tunnesidettä brändiisi.

Kaupallinen radio tavoittaa kaikenikäiset ja tarjoaa mainostajalle mahdollisuuden vaikuttaa kuluttajan ostopäätöksiin. Olemme audiolla vaikuttamisen asiantuntijoita ja meillä on työkalut tuottavan brändiäänen rakentamiseen.

Näemme audiossa hyödyntämätöntä potentiaalia

Brändi, joka käyttää ääntä johdonmukaisesti muistetaan jopa 96 prosenttia todennäköisemmin kuin brändi, joka ei näin tee. Näiden brändien tuotteita ostetaan jopa 24 prosenttia todennäköisemmin.

Tarjoamme asiantuntemuksemme monimediaiseen audiokonseptointiin, jonka avulla brändin tarina on yhtenäinen ja tunnistettava kaikissa kuluttajakohtaamisissa. Meillä on myös työkalut tuottavan brändiäänen rakentamiseen.