Käännä älylaitteesi vaakatasoon
Kohdeyleisöt
Bauer Media on Suomen suurimpia mediataloja tavoittavuudella ja kontaktimäärällä mitattuna. Kanavaperheemme radiossa tavoittaa viikoittain 2,6 miljoonaa ja digitaaliset sisältömme yli miljoona ihmistä.
Hyvä ja toimiva arki
Perhe, koti, työ ja harrastukset määrittävät elämää.
Ostokäyttäytyminen
Arjen asiantuntija päättää päivittäistavaroiden hankinnasta, on hyvin toimeentuleva ja arvostaa ostamisen helppoutta. Hän panostaa omaan ja perheen hyvinvointiin, harrastuksiin, matkoihin ja kodin hankintoihin. On myös kokeilunhaluinen ja nojautuu hankinnoissaan usein suosituksiin.
Viikkotavoittavuutemme kohderyhmässä
Radio | 1 140 000 (51 %) |
Digitaalinen kuuntelu | 76 500 (3,4 %) |
Digi | 328 000 (14 %) |
Some | 895 000 (40 %) |
Suluissa tavoittavuutemme kohderyhmästä per mainittu jakelukanava.
Kohderyhmän koko
Kuunteluaika viikossa
Laatu ja elämykset
Taloudellisesti huoleton, työelämässä oleva kohderyhmä, jolla on aikaa ja rahaa panostaa itseensä. Lapset ovat lentäneet pesästä, lainat on jokseenkin maksettu ja on varaa sijoittaa vapaa-ajan asuntoon, veneeseen tai lasten ensiasuntoon. Matkustellaan, harrastetaan, satsataan hyvinvointiin ja hemmotteluun.
Ostokäyttäytyminen
Erittäin ostovoimainen kohderyhmä. Ostajana nautiskelija on valveutunut ja kokeilunhaluinen. Hän panostaa omaan terveyteen ja hyvinvointiin. Aikaa riittää kulttuurille ja matkailuun, pienet elämykset ja itsensä hemmottelu arjessa tuovat myös mielihyvää.
Viikkotavoittavuutemme kohderyhmässä
Radio | 887 000 (61 %) |
Digitaalinen kuuntelu | 49 300 (3,4 %) |
Digi | 178 000 (12 %) |
Some | 512 000 (35 %) |
Suluissa tavoittavuutemme kohderyhmästä per mainittu jakelukanava.
Kohderyhmän koko
Kuunteluaika viikossa
Ostaminen on investointi
Etenkin perheen isompien investointien suunnitteluun vaikuttava kohderyhmä, jonka elämä on pääosin vakiintunutta ja omaan hyvinvointiin ollaan valmiita panostamaan.
Ostokäyttäytyminen
Harkitseva kuluttaja, jolla on talous hyvällä mallilla. Arvostaa ennen kaikkea laatua ja mukavuutta. Panostaa omaan ja lähimmäisten hyvinvointiin – kuntoilu, ystävät, kulttuuritapahtumat, matkat ja kulinarismi ovat lähellä sydäntä.
Kokeilunhaluinen – vertailut, testitulokset ja muiden kokemukset saavat kokeilemaan uusia asioita.
Viikkotavoittavuutemme kohderyhmässä
Radio | 620 000 (58 %) |
Digitaalinen kuuntelu | 39 100 (4 %) |
Digi | 100 000 (10 %) |
Some | 310 000 (29 %) |
Suluissa tavoittavuutemme kohderyhmästä per mainittu jakelukanava.
Kohderyhmän koko
Kuunteluaika viikossa
Maailma on avoin
Kohderyhmä koostuu alle 35-vuotiaista, joille maailma on avoin, ja jotka arvostavat nopeasti hahmotettavaa ja keskustelevaa viestintää.
Ostokäyttäytyminen
Erittäin tiedostava kuluttaja, joka vertailee aktiivisesti ja kokeilee mielellään uutta. Panostaa omaan hyvinvointiin, kodin viihtyvyyteen ja matkoihin. Arvostaa ostamisen helppoutta ja nopeutta. Vaikuttajilla merkittävä rooli ostopäätösten tekoon, samastumisen tunne ohjaa ajattelua harkintavaiheessa. Seuraa globaaleja trendejä niin pukeutumisessa, ruokavaliossa, vapaa-ajanviettotavoissa kuin matkailussakin.
Viikkotavoittavuutemme kohderyhmässä
Radio | 645 000 (49 %) |
Digitaalinen kuuntelu | 69 700 (5 %) |
Digi | 285 000 (21 %) |
Some | 750 000 (56 %) |
Suluissa tavoittavuutemme kohderyhmästä per mainittu jakelukanava.
Kohderyhmän koko
Kuunteluaika viikossa
Irmeli Ekholm, Tutkimus- ja kehityspäällikkö (12/2020 asti)