Käännä älylaitteesi vaakatasoon
Kohdeyleisöt
Bauer Media on Suomen suurimpia mediataloja tavoittavuudella ja kontaktimäärällä mitattuna. Kanavaperheemme radiossa tavoittaa viikoittain 2,6 miljoonaa ja digitaaliset sisältömme yli miljoona ihmistä.
Hyvä ja toimiva arki
Perhe, koti, työ ja harrastukset määrittävät elämää.
Ostokäyttäytyminen
Nämä arjen asiantuntijanaiset päättävät päivittäistavaroiden hankinnasta, ovat hyvin toimeentulevia ja arvostavat ostamisen helppoutta. He panostavat omaan ja perheidensä hyvinvointiin, harrastuksiin, matkoihin ja kodin hankintoihin. He ovat myös kokeilunhaluisia ja nojautuvat hankinnoissaan usein suosituksiin.
Viikkotavoittavuutemme kohderyhmässä
Radio* | 704 000 (32 %) |
Digitaalinen kuuntelu | 132 000 (6 %) |
Digi | 553 000 (25 %) |
Some | 985 000 (44 %) |
Suluissa tavoittavuutemme kohderyhmästä per mainittu jakelukanava.
*) Kohderyhmän viikkotavoittavuus N-Shopper -paketilla
Lähde: KRT marras 2020 - tammikuu 2021 sekä Audioplanner 12/2020; sosiaalinen media: Facebook, Instagram, SocialBakers; digitaalinen audio: Adswizz
Kohderyhmän koko
Kuunteluaika viikossa
Laatu ja elämykset
Taloudellisesti huoleton, työelämässä oleva kohderyhmä, jolla on aikaa ja rahaa panostaa itseensä. Lapset ovat lentäneet pesästä, lainat on jokseenkin maksettu ja on varaa sijoittaa vapaa-ajan asuntoon, veneeseen tai lasten ensiasuntoon. Matkustellaan, harrastetaan, satsataan hyvinvointiin ja hemmotteluun.
Ostokäyttäytyminen
Erittäin ostovoimainen kohderyhmä. Ostajana nautiskelija on valveutunut ja kokeilunhaluinen. Hän panostaa omaan terveyteen ja hyvinvointiin. Aikaa riittää kulttuurille ja matkailuun, pienet elämykset ja itsensä hemmottelu arjessa tuovat myös mielihyvää.
Viikkotavoittavuutemme kohderyhmässä
Radio* | 1 006 000 (45 %) |
Digitaalinen kuuntelu | 225 000 (10 %) |
Digi | 395 000 (18 %) |
Some | 940 000 (42 %) |
Suluissa tavoittavuutemme kohderyhmästä per mainittu jakelukanava.
*) Kohderyhmän viikkotavoittavuus 45-74V -paketilla
Lähde: KRT marras 2020 - tammikuu 2021 sekä Audioplanner 12/2020; sosiaalinen media: Facebook, Instagram, SocialBakers; digitaalinen audio: Adswizz
Kohderyhmän koko
Kuunteluaika viikossa
Ostaminen on investointi
Etenkin perheen isompien investointien suunnitteluun vaikuttava kohderyhmä, jonka elämä on pääosin vakiintunutta ja omaan hyvinvointiin ollaan valmiita panostamaan.
Ostokäyttäytyminen
Harkitseva kuluttaja, jolla on talous hyvällä mallilla. Arvostaa ennen kaikkea laatua ja mukavuutta. Panostaa omaan ja lähimmäisten hyvinvointiin – kuntoilu, ystävät, kulttuuritapahtumat, matkat ja kulinarismi ovat lähellä sydäntä.
Kokeilunhaluinen – vertailut, testitulokset ja muiden kokemukset saavat kokeilemaan uusia asioita.
Viikkotavoittavuutemme kohderyhmässä
Radio* | 334 000 (32 %) |
Digitaalinen kuuntelu | 147 000 (14 %) |
Digi | 160 000 (15 %) |
Some | 382 000 (36 %) |
Suluissa tavoittavuutemme kohderyhmästä per mainittu jakelukanava.
*) Kohderyhmän viikkotavoittavuus Miehet 25-54 v. -paketilla
Lähde: KRT marras 2020 - tammikuu 2021 sekä Audioplanner 12/2020; sosiaalinen media: Facebook, Instagram, SocialBakers; digitaalinen audio: Adswizz
Kohderyhmän koko
Kuunteluaika viikossa
Maailma on avoin
Kohderyhmä koostuu alle 35-vuotiaista, joille maailma on avoin, ja jotka arvostavat nopeasti hahmotettavaa ja keskustelevaa viestintää.
Ostokäyttäytyminen
Erittäin tiedostava kuluttaja, joka vertailee aktiivisesti ja kokeilee mielellään uutta. Panostaa omaan hyvinvointiin, kodin viihtyvyyteen ja matkoihin. Arvostaa ostamisen helppoutta ja nopeutta. Vaikuttajilla merkittävä rooli ostopäätösten tekoon, samastumisen tunne ohjaa ajattelua harkintavaiheessa. Seuraa globaaleja trendejä niin pukeutumisessa, ruokavaliossa, vapaa-ajanviettotavoissa kuin matkailussakin.
Viikkotavoittavuutemme kohderyhmässä
Radio* | 346 000 (26 %) |
Digitaalinen kuuntelu | 160 000 (12 %) |
Digi | 307 000 (23 %) |
Some | 587 000 (45 %) |
Suluissa tavoittavuutemme kohderyhmästä per mainittu jakelukanava.
*) Kohderyhmän viikkotavoittavuus Milleniaalit 15-34 v. -paketilla
Lähde: KRT marras 2020 - tammikuu 2021 sekä Audioplanner 12/2020; sosiaalinen media: Facebook, Instagram, SocialBakers; digitaalinen audio: Adswizz
Kohderyhmän koko
Kuunteluaika viikossa