Käännä älylaitteesi vaakatasoon
Kohdeyleisöt
Bauer Media on Suomen suurimpia mediataloja tavoittavuudella ja kontaktimäärällä mitattuna. Kanavaperheemme radiossa tavoittaa viikoittain 2,4 miljoonaa ja digitaaliset sisältömme yli miljoona ihmistä.
Hyvä ja toimiva arki
Perhe, koti, työ ja harrastukset määrittävät elämää.
Ostokäyttäytyminen
Nämä arjen asiantuntijanaiset ovat hyvin toimeentulevia ja arvostavat ostamisen helppoutta. He ovat pääosin myös vastuussa talouden päivittäisostopäätöksistä.
He panostavat omaan ja perheidensä hyvinvointiin, harrastuksiin, matkoihin ja kodin hankintoihin. He ovat myös kokeilunhaluisia ja nojautuvat hankinnoissaan usein suosituksiin.
Viikkotavoittavuutemme kohderyhmässä
Radio* | 1 258 000 (50 %) |
Digitaalinen kuuntelu | 207 000 (8 %) |
Digi | 490 000 (19 %) |
Some | 835 000 (33 %) |
Suluissa tavoittavuutemme kohderyhmästä per mainittu jakelukanava.
*) Kohderyhmän viikkotavoittavuus BM Naiset -paketilla
Lähde: KRT kesä 2021 - marras 2021 sekä Audioplanner 11/2021 sosiaalinen media: Facebook, Instagram, Emplifi; digitaalinen audio: Adswizz
Kohderyhmän koko
Kuunteluaika viikossa
Laatu ja elämykset
Taloudellisesti huoleton, työelämässä oleva kohderyhmä, jolla on aikaa ja rahaa panostaa itseensä. Lapset ovat lentäneet pesästä, lainat on jokseenkin maksettu ja on varaa sijoittaa vapaa-ajan asuntoon, veneeseen tai lasten ensiasuntoon. Matkustellaan, harrastetaan, satsataan hyvinvointiin ja hemmotteluun.
Ostokäyttäytyminen
Erittäin ostovoimainen kohderyhmä. Ostajana nautiskelija on valveutunut ja kokeilunhaluinen. Hän panostaa omaan terveyteen ja hyvinvointiin. Aikaa riittää kulttuurille ja matkailuun, pienet elämykset ja itsensä hemmottelu arjessa tuovat myös mielihyvää.
Viikkotavoittavuutemme kohderyhmässä 45-74v
Radio* | 1 189 000 (53%) |
Digitaalinen kuuntelu | 205 000 (9 %) |
Digi | 388 000 (17 %) |
Some | 790 000 (35 %) |
Suluissa tavoittavuutemme kohderyhmästä per mainittu jakelukanava.
*) Kohderyhmän viikkotavoittavuus Ostovoimaiset -paketilla
Lähde: KRT kesä 2021 – marraskuu 2021 sekä Audioplanner 11/2021; sosiaalinen media: Facebook, Instagram, SocialBakers; digitaalinen audio: Adswizz
Kohderyhmän koko
Kuunteluaika viikossa
Ostaminen on investointi
Etenkin perheen isompien investointien suunnitteluun vaikuttava kohderyhmä, jonka elämä on pääosin vakiintunutta ja omaan hyvinvointiin ollaan valmiita panostamaan.
Ostokäyttäytyminen
Harkitseva kuluttaja, jolla on talous hyvällä mallilla. Arvostaa ennen kaikkea laatua ja mukavuutta. Panostaa omaan ja lähimmäisten hyvinvointiin – kuntoilu, ystävät, kulttuuritapahtumat, matkat ja kulinarismi ovat lähellä sydäntä.
Kokeilunhaluinen – vertailut, testitulokset ja muiden kokemukset saavat kokeilemaan uusia asioita.
Viikkotavoittavuutemme kohderyhmässä Miehet
Radio* | 1 167 000 (47 %) |
Digitaalinen kuuntelu | 224 000 (9 %) |
Digi | 213 000 (9 %) |
Some | 320 000 (13 %) |
Suluissa tavoittavuutemme kohderyhmästä per mainittu jakelukanava.
*) Kohderyhmän viikkotavoittavuus BM Miehet paketilla
Lähde: KRT kesä 2021 - marras 2021 sekä Audioplanner 11/2021; sosiaalinen media: Facebook, Instagram, Emplifi; digitaalinen audio: Adswizz
Kohderyhmän koko
Kuunteluaika viikossa
Maailma on avoin
Kohderyhmä koostuu alle 35-vuotiaista, joille maailma on avoin, ja jotka arvostavat nopeasti hahmotettavaa ja keskustelevaa viestintää.
Ostokäyttäytyminen
Erittäin tiedostava kuluttaja, joka vertailee aktiivisesti ja kokeilee mielellään uutta. Panostaa omaan hyvinvointiin, kodin viihtyvyyteen ja matkoihin. Arvostaa ostamisen helppoutta ja nopeutta. Vaikuttajilla merkittävä rooli ostopäätösten tekoon, samastumisen tunne ohjaa ajattelua harkintavaiheessa. Seuraa globaaleja trendejä niin pukeutumisessa, ruokavaliossa, vapaa-ajanviettotavoissa kuin matkailussakin.
Viikkotavoittavuutemme kohderyhmässä 15-34v
Radio* | 574 000 (44 %) |
Digitaalinen kuuntelu | 162 000 (12 %) |
Digi | 151 000 (12 %) |
Some | 520 000 (40 %) |
Suluissa tavoittavuutemme kohderyhmästä per mainittu jakelukanava.
*) Kohderyhmän viikkotavoittavuus Milleniaalit paketilla
Lähde: KRT kesä 2021 – marraskuu 2021 sekä Audioplanner 11/2021; sosiaalinen media: Facebook, Instagram, Emplifi; digitaalinen audio: Adswizz
Kohderyhmän koko
Kuunteluaika viikossa