×
    /
    Käännä älylaitteesi vaakatasoon
    Skip to content

    Bauer Media

    Jotta maailma kuulostaisi paremmalta.

    • Palvelut
      • Go back
      • Mitä palveluja tarjoamme?

        Tarjoamme asiakkaillemme mitattavaa liiketoiminnallista hyötyä audion keinoin.

      • Radiomainonta
      • Creative Studio
      • Audio branding
      • Äänituotannot
    • Lounge
    • Mainostajalle
      • Go back
      • Mitä tarjoamme mainostajalle?

        Kanssamme vaikutat tunteisiin ja ostopäätöksiin audion keinoin.

      • Kohdeyleisöt
      • Caset
      • Kanavat
      • Hinnastot ja aineisto-ohjeet
    • Yritys
      • Go back
      • Mitä on Bauer Media?

        Olemme audiobisneksen suunnannäyttäjä ja kaupallisen radion markkinajohtaja.

      • Yhteystiedot
      • Avoimet työpaikat
      • Tiedotteet
      • Tapahtumat
      • Media Kit
    • Hae
    • Ota yhteyttä
    • Mitä palveluja tarjoamme?

      Tarjoamme asiakkaillemme mitattavaa liiketoiminnallista hyötyä audion keinoin.

      • Radiomainonta
      • Creative Studio
      • Audio branding
      • Äänituotannot
    • Mitä tarjoamme mainostajalle?

      Kanssamme vaikutat tunteisiin ja ostopäätöksiin audion keinoin.

      • Kohdeyleisöt
      • Caset
      • Kanavat
      • Hinnastot ja aineisto-ohjeet
    • Mitä on Bauer Media?

      Olemme audiobisneksen suunnannäyttäjä ja kaupallisen radion markkinajohtaja.

      • Yhteystiedot
      • Avoimet työpaikat
      • Tiedotteet
      • Tapahtumat
      • Media Kit

    Radioon verrattuna sanomalehti on ihan paperia

    Tavoittavampi

    Kampanjan laaja tavoittavuus on usein avain sen tehokkuuteen.

    Bauer Media kasvaa Jyväskylässä. Vuonna 2020 kampanjasi Bauer Median kanavilla on tavoittavampi kuin alueesi päälehdessä.

    Esimerkkikampanja Jyväskylän alueella 10 000 euron budjetilla (brutto) kohderyhmässä 25-54 vuotiaat.

    Bauer media Keskisuomalainen
    Kontaktit 493 000 64 000
    Peitto 49 % 41 %
    Toisto / henkilö 9,8 1,6
    Hinta / tuhat kontaktia 20,00 € 156,25 €

    Bauer Median kuuntelijoista 40 prosenttia ei lue Keskisuomalaisen printtiversiota.

    Vaikuttavampi

    Äänimainonta on tutkitusti vaikuttavampaa kuin ilmoituksesi lehdessä.

    Kuuloaisti herättää enemmän tunteita kuin näköaisti. Ostopäätöksistä 95 prosenttia tehdään tunteella.

    • Ääni aktivoi mielikuvituksen kuvaa tehokkaammin, sillä joudumme itse kuvittelemaan sisällön. Tällöin tunnereaktio on voimakkaampi ja mieleen syntynyt kuva vahvempi kuin valmiiksi tarjoiltu kuva.
    • Ääntä käyttäen mainostaja myös määrittää tunteen, jonka haluaa viestillään synnyttää. Kirjoitetun sisällön herättämä tunne puolestaan syntyy yksilökohtaisesti eikä mainostaja pääse siihen vaikuttamaan.

    Tunteisiin vetoava mainonta on tuplasti tehokkaampaa kuin järkisyihin vetoava mainonta.

    • Äänimainonta on tehokkainta silloin, kun luova idea on hyvä, mainos on laadukkaasti toteutettu ja se sisältää brändin omaa musiikkia sekä äänilogon. Näiden asioiden toteutuessa visuaalisen mainonnan on mahdotonta kilpailla audion kanssa.

    Myyntitiimimme kertoo lisää mahdollisuuksista

    Kimmo Suontausta, Myyntijohtaja

    Kimmo Suontausta

    Myyntijohtaja

    040 183 0149

    kimmo.suontausta@bauermedia.fi

    Kimmon kokemus ja asiantunteva palvelu auttavat sekä valtakunnallisesti että paikallisesti toimivia yrityksiä pitämään itsestään (oikeanlaista) ääntä. Kimmon osaamisella kumppaneidemme myyntiä ja markkinointia viedään uudelle tasolle. Itsestään hän ei pidä niin paljoa meteliä, vaan viettää vapaa-aikaansa urheillen, pihatöitä tehden, kalastaen tai lukien, yleensä kuulokkeet audiosisältöineen korvilla.

    Kaupallisen radion markkinajohtaja

    Bauer Media on kaupallisen radion markkinajohtaja sekä kuuntelussa että mainosmyynnissä mitattuna. Näemme audiossa markkinointiviestinnän keinona suuren hyödyntämättömän potentiaalin ja haluamme kasvattaa ymmärrystä audion mahdollisuuksista asiakkaidemme liiketoiminnassa.

    Tavoitamme kohderyhmäsi täällä Jyväskylässä nopeasti ja kattavasti. Kanssamme vaikutat ostopäätöksiin ja kasvatat kaupanteon todennäköisyyttä.

    Valitsemalla radion osaksi mediapalettia kampanjasi kokonaishuomioarvo kasvaa keskimäärin 20 prosenttia.

    Lähteet

    Sanomalehdet; KMT 2018 Jyväskylän markkina-alue (1/4-sivun määräpäiväilmoitus arkipäivän bruttohinnalla), radio; KRT/ Audio Planner 8/19 (mainospituus 20 sekuntia, aluekohdennettu Bauer Media Total -tuote) sekä Kantar MIND H2/2018, Jyväskylän markkina-alue.
    Bauermedia.fi/lounge

    Jotta maailma kuulostaisi paremmalta.

    Ota yhteyttä

    Kaapelitehdas
    Tallberginkatu 1 C
    00180 Helsinki

    020 747 4000

    Seuraa

    • Facebook
    • Twitter
    • Youtube
    • Linkedin

    Bauer Media Group - See International Website

    • Tietosuojaseloste
    • Rekisteriseloste
    Back to top