Verkkosivut saavat pian uuden ulkoasun. Lue lisää uudesta yritysbrändistämme täältä.

ECCO – Ambassador-yhteistyöllä myyntibudjetin selkeä ylitys

ECCO on alalleen omistautunut jalkinevalmistajia, jolla on yli 50 vuoden kokemus. ECCOn jalkineet ovat mukavia, käytännöllisiä ja tyylikkäitä ja niissä yhdistyvät muoto, toiminnallisuus käsityötaito ja teknologia.

Tavoitteet

Brändimielikuvan päivitys ydinkohderyhmälle.

Nuorekkuudesta ja trendikkyydestä viestiminen nuoremmalle kohderyhmälle.

40–60-vuotiaiden kattava tavoittaminen.

Ratkaisut

Tavoittavuus, kattava peitto

Radio Nova monikanavaisesti.

Vaikuttavuus, erottuvuus

Radio Novan iltapäivästä tutun audiovaikuttaja Niina Backmanin johdolla etsittiin Ecco-ambassadoreja kokeilemaan ja inspiroitumaan Eccon kengistä sekä luomaan kesän trendejä omissa somekanavissaan.

Kuluttajien matkasta Ecco-amassadoreina tehtiin videomateriaalia, jota jaettiin Radio Novan sosiaalisen median kanavissa.

Ostokiinnostuksen lisääminen

Kolme natiiviartikkelia saitilla.

Ecco-ambassadorien haastatteluista koostetut mainosspotit taajuudella.

+22%

Myyntibudjetin ylitys toukokuussa

+16%

Myyntibudjetin ylitys kesäkuussa

/

Ecco sai lisää positiivista näkyvyyttä ja brändin tunnettuus kasvoi. Mikä parasta, saimme lisää asiakasvirtaa kaikkiin myymälöihimme.

Merja Virpiö, maajohtaja, KRM Kenkä Oy