Verkkosivut saavat pian uuden ulkoasun. Lue lisää uudesta yritysbrändistämme täältä.

VERKKOKAUPPA.COM – Erottuva sisältöyhteistyö tärkeän sesongin veturina

Verkkokauppa.com on Suomen tunnetuin ja vierailluin verkossa toimiva suomalainen vähittäiskauppa, jonka tavoitteena on olla asiakkailleen todennäköisesti aina halvempi paikka tehdä ostoksia.
Verkkokauppa.com myy tietotekniikkaa, viihde-elektroniikkaa, lelu-, peli-, urheilu-, lemmikki- ja lastenhoitotuotteita sekä asennuspalveluita verkkokaupan, Helsingin, Pirkkalan, Raision ja Oulun myymälöiden sekä 2500 noutopisteen (Postin ja Matkahuollon noutopisteet) kautta.

Tavoitteet

Kampanjan tavoitteena oli muistuttaa suomalaisia Verkkokauppa.comin tarjoamasta back to school -kauden alla.

Kampanja oli Creative Studion järjestämän 40 000 euron arvoisen suunnittelukilpailun voittajatyö. Kampanjan suunnittelivat luova johtaja Tommy Mäkinen Folk Finlandista sekä Copywriter Axa Fahler, Bananas Dulcelta. Creative Studio toteutti kampanjan Bauer Median kanavissa.

Ratkaisut

Kahden viikon sisältöyhteistyö Radio Novan aamussa. Kampanjan aikana Rehtori Raatikainen (ääninäyttelijä Janne Reinikainen) soitti lähetykseen Minna Kuukalle ja Aki Linnanahteelle joka arkiaamu kello kahdeksan uutisten jälkeen ja esitti juontajille johonkin kouluoppiaineeseen liittyvän kysymyksen. Kuuntelijoilla oli mahdollisuus vastata samoihin kysymyksiin sekä voittaa Verkkokauppa.comin lahjakortteja.

Rehtori Raatikaisen radiomainokset: aamuversio

Rehtori Raatikaisen aamunavaus ma 10.8., biologia

Verkkokauppa.com

Asiakkaan kommentti

”Erottuva konsepti nosti mainontamme huomioarvoja meille tärkeän back to school -sesongin aikana.”

Seppo Niemelä
markkinointi- ja viestintäjohtaja
Verkkokauppa.com

83 %

Mainonnan hyödyllisyys (mainontaa huomanneet)

45 %

Lisäsi kiinnostusta ostaa (mainontaa huomanneet)

/