Verkkosivut saavat pian uuden ulkoasun. Lue lisää uudesta yritysbrändistämme täältä.

VIKING LINE – Koko kesän yhteistyöllä kävijäennätystä hipova heinäkuu

Vikin Line yhdistää pohjoista Itämerta ympäröivät maat harjoittamalla kestävää ja säännöllistä laivaliikennettä, joka palvelee kaikkia. Yhtiön kolme peruspalvelua ovat risteilyt sekä matkustaja- ja rahtiliikenne.

Viking Line harjoittaa aluksillaan Amorella, Gabriella, Mariella, Rosella, Viking Cinderella, Viking Grace ja Viking XPRS risteily- ja lauttaliikennettä.

Tavoitteet

Kesän myynnin onnistuminen.

Top of Mindin varmistaminen.

Laivojen aidosta tunnelmasta viestiminen, tunnemuistojen herättäminen.

Perheiden ja pariskuntien laaja tavoittaminen.

Ratkaisut

Kattava peitto kohderyhmässä

Koko kesän kestävä spottikampanjointi Bauer Median taajuuksilla.

Vaikuttavuus, erottuminen

Risteilijöiden kanssa keskusteltiin tunnelmasta ja matkan kulusta – laivoilla olleisiin punaisiin puhelimiin vastasi niin lapsia, työmatkalaisia kuin lomailijoita.

Ostokiinnostuksen lisääminen

Kesän sloganin ”Parasta aikaa merellä” ympärille rakennettu kampanjasivu, jossa arvonta sekä Viking Gracen ja Viking XPRS:n risteilyvalikoima kattavasti esillä.

Tulokset

Kävijämääriltään kaikkien aikojen toiseksi paras heinäkuu.