Tiesitkö, että radiomainonnan ROMI on keskimääräistä korkeampi ja radiomainonnalla on merkittävästi pidempi myyntivaikutus kuin medioilla keskimäärin? Radio nostaa myös kampanjasi total ROMIa merkittävästi.
Audio toimii hyvin sekä brändilliseen että taktiseen markkinointiin. Audiomainonta on tehokas keino vaikuttaa mielikuviin ja ostopäätöksiin.
Audio mahdollistaa paljon, kun se ei ole markkinointikakkusi puuttuva pala.
*ROMI-termillä tarkoitetaan markkinoinnilla tuotettua lisämyyntiä markkinointi-investoinneilla jaettuna.
Kohdennettu FM Ostaminen
Radiokanaviamme voi ostaa yksin tai erilaisina yhdistelminä kanavakohtaisilla spottihinnoilla, ns. kiinteänä blokkiostamisena jotka tuotetaan Audioplanner suunnitteluohjelman kautta.
Tällöin mainokset esitetään kunkin kanavan oman ajolistan mukaisesti sovituissa ohjelmablokeissa.
Blokkiostamisessa ei ole minimiostomäärää eikä kampanjan pituudelle aseteta rajoituksia. Blokkiostamisessa voi määritellä halutun paikan blokissa ja katkossa 20 %:n lisämaksulla.
Bauer Medialla on kolme valmista FM kanavapakettia; BM Milleniaalit, BM Ostovoimaiset ja BM Total. Valmiissa paketeissa on ajolistat, esitysmäärät ja spotit kaikilla kanavilla samat.
Kontaktikampanjat
- BM FM kontakti CPT 3,70 € / 9+
- BM Total Audio CPT 5,20 € / 9+
-
- Kontaktikauppa on kelluvaa mainosaikaa klo 06-24 välillä
- Kampanja-ajan tulee olla minimissään 7 vuorokautta yhtäjaksoisesti
- Bauer Medialla on oikeus rajoittaa myytävissä olevan kelluvan kohderyhmäkaupan määrää
- BM FM kontakti – tuote sisältää mainontaa Bauer Median valtakunnallisilla FM kanavilla ja BM TOTAL AUDIO -sisältää mainontaa FM:n lisäksi, Audiostreamin ja Retail Audion alustoilla.
- BM FM Kontaktiin sovelletaan indeksikausia: Tammi-helmikuu 100, maaliskuu 105, huhtikuu 110, touko-kesäkuu 115, heinäkuu 110, elokuu 100, syys-lokakuu 105, marraskuu 110 ja joulukuu 100.
- Total Audio -kampanjassa minimikontaktimäärä on 10 milj. kontaktia.
- Retail Audio -verkosto, RON CPM 12 €
- Kohdennuslisä 20 % / kohdennus
- Kohdennusmahdollisuudet: Kauppakeskukset, Tokmanni, Motonet, Gigantti, Kuntosalit
- Digitaalinen audio, AudioXi, audiospotti, CPM 24,50 €
- Hinta sisältää 1kpl kohdennuksen, hinta kahdelle tai useammalle +15 %
- Spottipituus max 30 s,
- Kohdennusmahdollisuudet: paikkakunta, sukupuoli, ikä, päätelaite, konteksti, sää, käyttöjärjestelmä, kuunneltu sisältö, kuuntelutapa
- Digitaalinen audio, AudioXi, audiospotti RON, CPM 22,50 €
Sisältömarkkinointiyhteistyöt
- Sisältömarkkinointiyhteistyöllä luomme brändisi tuntuisen kokemuksen
- Tavoittavasti useissa jakelukanavissa
- Kohdeyleisöä kiinnostavasti
- Erottuvasti
- Helposti ja vaivattomasti
- Vaikuttajayhteistyössä juontajamme aktivoivat ja sitouttavat
- Aidolla, omakohtaisella tarinankerronnallaan
- Mutkattomalla suhteellaan yleisöön
Ammattilaisemme auttavat entistä vaikuttavamman mainonnan suunnittelussa, ole yhteydessä: bauermedia.fi/yhteystiedot