APOLLOMATKAT- Sisältöyhteistyöllä myynnin kasvu +20%

Apollomatkat on yksi Pohjoismaiden suurimmista matkanjärjestäjistä. Yrityksessä työskentelee yli 500 henkilöä, ja vuosittain Apollon kautta maailmalle matkustaa noin miljoona asiakasta.

 

 

Tavoitteet

Kesälomakauden myynnin onnistuminen.

Brändin tunnettuuden kasvu.

Edullisempi hintamielikuva.

Ostovoimaisten 40–60-vuotiaiden kattava tavoittaminen.

Ratkaisut

Kattava peitto kohderyhmässä

Radio Nova monikanavaisesti.

Vaikuttavuus, erottuvuus

Kesän houkuttelevat lomakohteet  audiovaikuttajiemme Minna Kuukan ja Aki Linnanahteen puheenaiheina

kaupunkikohdenostona Lontoo – Minna Kuukka paikalla raportoimassa brittien kuninkaallisia häitä.

Ostokiinnostuksen lisääminen

Aktivoiva kilpailu, jossa kohdetarjonta kattavasti esillä.

+20%

Myynnin kasvu

+40%

Ostokiinnostus lisääntyi

/