Käännä älylaitteesi vaakatasoon
Kampanja laaja tavoittavuus on usein avain sen tehokkuuteen. Mediatakojat ja Bauer Media mullistivat alueellisen mediamarkkinan vuodenavaihteessa. 2020 kampanjasi kanavaperheemme kanavilla on tavoittavampi kuin alueesi päälehdessä.
Esimerkkikampanja Mikkelin markkina-alueella 10 000 euron budjetilla (brutto) kohderyhmässä 25-54 vuotiaat.”
Bauer Media | Länsi-Savo | |
---|---|---|
Kontaktit | 118 000 | 57 000 |
Toisto / henkilö | 10,5 | 3,8 |
Hinta / tuhat kontaktia | 84,75 € | 175,40 € |
Kuuntelijoistamme 21 % ei lue Länsi-Savon printtiversiota.
Äänimainonta on tutkitusti vaikuttavampaa kuin ilmoituksesi lehdessä.
Kuuloaisti herättää enemmän tunteita kuin näköaisti. Ostopäätöksistä 95 prosenttia tehdään tunteella.
Tunteisiin vetoava mainonta on tuplasti tehokkaampaa kuin järkisyihin vetoava mainonta.
Bauer Media on kaupallisen radion markkinajohtaja sekä kuuntelussa että mainosmyynnissä mitattuna. Näemme audiossa markkinointiviestinnän keinona suuren hyödyntämättömän potentiaalin ja haluamme kasvattaa ymmärrystä audion mahdollisuuksista asiakkaidemme liiketoiminnassa.
Tavoitamme kohderyhmäsi täällä Mikkelissä nopeasti ja kattavasti. Kanssamme vaikutat ostopäätöksiin ja kasvatat kaupanteon todennäköisyyttä.
Valitsemalla radion osaksi mediapalettia kampanjasi kokonaishuomioarvo kasvaa keskimäärin 20 prosenttia.
Sanomalehdet; KMT 2018 Etelä-Savo (1/4-sivun määräpäiväilmoitus arkipäivän bruttohinnalla), radio; KRT / Audio Planner 8/19 (mainospituus 20 sekuntia, aluekohdennettu Bauer Media Total -tuote) sekä Kantar MIND H2/2018, Mikkelin markkina-alue.Bauermedia.fi/lounge