Käännä älylaitteesi vaakatasoon
Kampanjan laaja tavoittavuus on usein avain sen tehokkuuteen.
Bauer Media kasvaa Oulussa. Vuonna 2020 kampanjasi Bauer Median kanavilla on tavoittavampi kuin alueesi päälehdessä.
Esimerkkikampanja Oulun alueella 10 000 euron budjetilla (brutto) kohderyhmässä 25-54 vuotiaat.
Bauer Media | Kaleva | |
---|---|---|
Kontaktit | 280 000 | 144 000 |
Peitto | 43 % | 40 % |
Toisto / henkilö | 4,4 | 2,9 |
Hinta / tuhat kontaktia | 34,95 € | 69,45 € |
Bauer Median kuuntelijoista 43 prosenttia ei lue Kalevan printtiversiota.
Äänimainonta on tutkitusti vaikuttavampaa kuin ilmoituksesi lehdessä.
Kuuloaisti herättää enemmän tunteita kuin näköaisti. Ostopäätöksistä 95 prosenttia tehdään tunteella.
Tunteisiin vetoava mainonta on tuplasti tehokkaampaa kuin järkisyihin vetoava mainonta.
Tuomas Immonen, Myyntijohtaja
Bauer Media on kaupallisen radion markkinajohtaja sekä kuuntelussa että mainosmyynnissä mitattuna. Näemme audiossa markkinointiviestinnän keinona suuren hyödyntämättömän potentiaalin ja haluamme kasvattaa ymmärrystä audion mahdollisuuksista asiakkaidemme liiketoiminnassa.
Tavoitamme kohderyhmäsi täällä Oulussa nopeasti ja kattavasti. Kanssamme vaikutat ostopäätöksiin ja kasvatat kaupanteon todennäköisyyttä.
Valitsemalla radion osaksi mediapalettia kampanjasi kokonaishuomioarvo kasvaa keskimäärin 20 prosenttia.
Sanomalehdet; KMT 2018 Oulun seutukunta (1/4-sivun määräpäiväilmoitus arkipäivän bruttohinnalla), radio; KRT/ Audio Planner 8/19 (mainospituus 20 sekuntia, aluekohdennettu Bauer Media Total -tuote) sekä Kantar MIND H2/2018, Oulun seutukunta.
Bauermedia.fi/lounge