Suunnittelukilpailu

Bauer Median suunnittelukilpailu saa jatkoa! Kesällä 2020 ensimmäistä kertaa toteutettu suunnittelukilpailun suosio oli menestys. Tuolloin voittajaksi erottui Verkkokauppa.comille suunniteltu monikanavainen kokonaisuus Radio Novan aamussa. Ensi kesänä panokset ja palkinnot kovenevat. Suunnittele kesän 2021 mieleenpainuvin ja aktivoivin kesäkampanja ja voita 50 000 euron arvosta mainostilaa Bauer Median kanavissa!

Onko kesän 2021 vaikuttavimmassa kampanjassa rooli kanaviemme audiovaikuttajilla, jotka pitävät livenä seuraa kuulijoille läpi pitkän kuuman kesän – vai onko kampanjan ydin asiakkaasi brändille tehty oma korvamatobiisi, livekatko, miniohjelma – vai onko se sittenkin kimara tunteisiin vetoavia radiospotteja, jotka halutaan kuulla uudelleen ja uudelleen? Äänivalta on nyt sinulla.

Tavoitamme suuret massat sekä kohdennetusti pienemmätkin kohderyhmäyleisöt 12 valtakunnallisen radiokanavan, somekanavien, nettiradioiden, podcastien sekä verkkosisältöjen avulla. Sisältöjemme parissa viettää kesälläkin aikaa viikoittain 2,5 miljoonaa kuuntelijaa. Somessa tavoitamme viikossa 1,9 miljoonaa silmäparia. Pääset tutustumaan kanaviimme ja kohderyhmiin osoitteessa bauermedia.fi/mainostajalle/kanavat.

Tarjolla ei ole pelkästään mainetta ja kunniaa, vaan parhaalle idealle myönnetään 50 000 € arvoinen mediakampanja. Toteutamme idean yhdessä voittajan kanssa!

Suuri kysymys kuuluukin nyt: Mitä haluat sanoa tälle joukolle kesällä? Ja millä keinolla viestin voisi saada mieleenpainuvasti läpi?

  1. Valitse tuote/palvelu, jolla on sanottavaa
  2. Mieti viesti ja tavoite: miksi on tärkeää tulla kuulluksi? Mitä kohderyhmälle halutaan kertoa? Mitä kampanjalla halutaan saada aikaiseksi?
  3. Mistä oikean yleisön saisi parhaiten kiinni? Viestitkö massoille vai onko kohdeyleisösi rajattu? Tutustu Bauer Median tarjoamaan ja valitse asiakkaan kohderyhmälle sopiva mediaympäristö. Alustoina toimivat Bauer Median radiokanavat ja niiden ohjelmat, kanavien nettisaitit ja sometilit sekä RadioPlay.
  4. Ideoi ja suunnittele luova kampanja kesälle 2021
  5. Kerro ideasi meille!
  6. Tutustumme entryihin ja valitsemme joukosta voittajan. Voittaja lunastaa itselleen juuri suunnitellun kampanjan toteutuksen yhdessä Bauer Media Creative Studion kanssa. Palkinnon arvo on 50 000 €. Ideoita arvioidaan näistä näkökulmista:
    • Luovuus & audiopitoisuus
    • Toteutuskelpoisuus
    • Miten idea vastaa kampanjalle asetettuun tavoitteeseen

Voittajan valitsee Bauer Median riveistä koottu asiantuntijaraati.
Ismo Heikkilä, luova johtaja
Sampsa Savolainen, myyntijohtaja
Osku Nurmi, ohjelmajohtaja
Antti Pehkonen, Head Of Creative
Lauri Domnick, Head Of Audio Branding

Ilmoittautumislomake
  • Idea lyhyesti kerrottuna
  • Presentaatio, jossa idea ja toteutus esitellään tarkemmin. Tiedoston maksimikoko 20 MB.
    Pudota tiedostot tähän tai
    Sallitut tiedostomuodot: jpg, gif, png, pdf.

    Kilpailutöitä otetaan vastaan 29.1.2021 saakka. Voittaja valitaan vkon 6 aikana. Voittajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti. Palkinto sisältää 2 viikon luovan ratkaisun media-ajan Bauer Median kanavissa sekä kampanjaelementtien tuotannon Creative Studion kautta. Palkinnon arvo on 50 000 €. Kampanja tulee toteuttaa kesällä 2021, 28.6.-31.8.2021 välisenä aikana. Mahdollisuus koskee vain uusia kampanjoita. Kanavat ja toteutus sovitaan yhdessä voittajan kanssa ja Bauer Medialla on oikeus muutoksiin. Kilpailuun voivat osallistua mainos- ja mediatoimistot sekä suorat asiakkaat.

    Kilpailuun liittyviin lisäkysymyksiin vastaa:
    Antti Pehkonen
    antti.pehkonen@bauermedia.fi