×
    /
    Käännä älylaitteesi vaakatasoon
    Skip to content

    Bauer Media

    Jotta maailma kuulostaisi paremmalta.

    • Palvelut
      • Go back
      • Mitä palveluja tarjoamme?

        Tarjoamme asiakkaillemme mitattavaa liiketoiminnallista hyötyä audion keinoin.

      • Radiomainonta
      • Creative Studio
      • Audio branding
      • Äänituotannot
    • Lounge
    • Mainostajalle
      • Go back
      • Mitä tarjoamme mainostajalle?

        Kanssamme vaikutat tunteisiin ja ostopäätöksiin audion keinoin.

      • Kohdeyleisöt
      • Caset
      • Kanavat
      • Hinnastot ja aineisto-ohjeet
    • Yritys
      • Go back
      • Mitä on Bauer Media?

        Olemme audiobisneksen suunnannäyttäjä ja kaupallisen radion markkinajohtaja.

      • Yhteystiedot
      • Avoimet työpaikat
      • Tiedotteet
      • Tapahtumat
      • Media Kit
    • Hae
    • Ota yhteyttä
    • Mitä palveluja tarjoamme?

      Tarjoamme asiakkaillemme mitattavaa liiketoiminnallista hyötyä audion keinoin.

      • Radiomainonta
      • Creative Studio
      • Audio branding
      • Äänituotannot
    • Mitä tarjoamme mainostajalle?

      Kanssamme vaikutat tunteisiin ja ostopäätöksiin audion keinoin.

      • Kohdeyleisöt
      • Caset
      • Kanavat
      • Hinnastot ja aineisto-ohjeet
    • Mitä on Bauer Media?

      Olemme audiobisneksen suunnannäyttäjä ja kaupallisen radion markkinajohtaja.

      • Yhteystiedot
      • Avoimet työpaikat
      • Tiedotteet
      • Tapahtumat
      • Media Kit

    Radioon verrattuna sanomalehti on ihan paperia

    Tavoittavampi

    Kampanjan laaja tavoittavuus on usein avain sen tehokkuuteen.

    Bauer Media kasvaa Tampereella. Vuonna 2020 kampanjasi Bauer Median kanavilla on tavoittavampi kuin alueesi päälehdessä.

    Esimerkkikampanja Pirkanmaalla 10 000 euron budjetilla (brutto) kohderyhmässä 25-54 vuotiaat.

    Bauer Media Aamulehti
    Kontaktit 435 000 118 000
    Peitto 41 % 41 %
    Toisto / henkilö 4,9 1,5
    Hinta / tuhat kontaktia 22,90 € 84,75 €

    Bauer Median kuuntelijoista 46 prosenttia ei lue Aamulehden printtiversiota.

    Vaikuttavampi

    Äänimainonta on tutkitusti vaikuttavampaa kuin ilmoituksesi lehdessä.

    Kuuloaisti herättää enemmän tunteita kuin näköaisti. Ostopäätöksistä 95 prosenttia tehdään tunteella.

    • Ääni aktivoi mielikuvituksen kuvaa tehokkaammin, sillä joudumme itse kuvittelemaan sisällön. Tällöin tunnereaktio on voimakkaampi ja mieleen syntynyt kuva vahvempi kuin valmiiksi tarjoiltu kuva.
    • Ääntä käyttäen mainostaja myös määrittää tunteen, jonka haluaa viestillään synnyttää. Kirjoitetun sisällön herättämä tunne puolestaan syntyy yksilökohtaisesti eikä mainostaja pääse siihen vaikuttamaan.

    Tunteisiin vetoava mainonta on tuplasti tehokkaampaa kuin järkisyihin vetoava mainonta.

    • Äänimainonta on tehokkainta silloin, kun luova idea on hyvä, mainos on laadukkaasti toteutettu ja se sisältää brändin omaa musiikkia sekä äänilogon. Näiden asioiden toteutuessa visuaalisen mainonnan on mahdotonta kilpailla audion kanssa.

    Myyntitiimimme kertoo lisää mahdollisuuksista

    Olli Simola, Myynti- ja äänituotantojohtaja

    Olli Simola

    Myynti- ja äänituotantojohtaja

    044 538 7939

    olli.simola@bauermedia.fi

    Asiakkaiden lisäksi Olli auttaa Tampereen huippumyyjiä pääsemään tavoitteisiinsa, ja useimmiten siinä riittää ihan vain tieltä pois pysyminen. Vapaa-ajalla Olli perheilee ja lukee paljon. Lisäksi harrastuksiin kuuluu sudokujen aloittaminen, squashpallon liikkeiden ennakointi ja penkkipunnerrus pienillä painoilla.

    Kaupallisen radion markkinajohtaja

    Bauer Media on kaupallisen radion markkinajohtaja sekä kuuntelussa että mainosmyynnissä mitattuna. Näemme audiossa markkinointiviestinnän keinona suuren hyödyntämättömän potentiaalin ja haluamme kasvattaa ymmärrystä audion mahdollisuuksista asiakkaidemme liiketoiminnassa.

    Tavoitamme kohderyhmäsi täällä Tampereella nopeasti ja kattavasti. Kanssamme vaikutat ostopäätöksiin ja kasvatat kaupanteon todennäköisyyttä.

    Valitsemalla radion osaksi mediapalettia kampanjasi kokonaishuomioarvo kasvaa keskimäärin 20 prosenttia.

    Lähteet

    Sanomalehdet; KMT 2018 Pirkanmaa (1/4-sivun määräpäiväilmoitus arkipäivän bruttohinnalla), radio; KRT/ Audio Planner 8/19 (mainospituus 20 sekuntia, aluekohdennettu Bauer Media Total -tuote) sekä Kantar MIND H2/2018, Pirkanmaa.
    Bauermedia.fi/lounge

    Jotta maailma kuulostaisi paremmalta.

    Ota yhteyttä

    Kaapelitehdas
    Tallberginkatu 1 C
    00180 Helsinki

    020 747 4000

    Seuraa

    • Facebook
    • Twitter
    • Youtube
    • Linkedin

    Bauer Media Group - See International Website

    • Tietosuojaseloste
    • Rekisteriseloste
    Back to top