×
    /
    Käännä älylaitteesi vaakatasoon
    Skip to content

    Bauer Media

    Jotta maailma kuulostaisi paremmalta.

    • Palvelut
      • Go back
      • Mitä palveluja tarjoamme?

        Tarjoamme asiakkaillemme mitattavaa liiketoiminnallista hyötyä audion keinoin.

      • Radiomainonta
      • Creative Studio
      • Audio branding
      • Äänituotannot
    • Lounge
    • Mainostajalle
      • Go back
      • Mitä tarjoamme mainostajalle?

        Kanssamme vaikutat tunteisiin ja ostopäätöksiin audion keinoin.

      • Kohdeyleisöt
      • Caset
      • Kanavat
      • Hinnastot ja aineisto-ohjeet
    • Yritys
      • Go back
      • Mitä on Bauer Media?

        Olemme audiobisneksen suunnannäyttäjä ja kaupallisen radion markkinajohtaja.

      • Yhteystiedot
      • Avoimet työpaikat
      • Tiedotteet
      • Tapahtumat
      • Media Kit
    • Hae
    • Ota yhteyttä
    • Mitä palveluja tarjoamme?

      Tarjoamme asiakkaillemme mitattavaa liiketoiminnallista hyötyä audion keinoin.

      • Radiomainonta
      • Creative Studio
      • Audio branding
      • Äänituotannot
    • Mitä tarjoamme mainostajalle?

      Kanssamme vaikutat tunteisiin ja ostopäätöksiin audion keinoin.

      • Kohdeyleisöt
      • Caset
      • Kanavat
      • Hinnastot ja aineisto-ohjeet
    • Mitä on Bauer Media?

      Olemme audiobisneksen suunnannäyttäjä ja kaupallisen radion markkinajohtaja.

      • Yhteystiedot
      • Avoimet työpaikat
      • Tiedotteet
      • Tapahtumat
      • Media Kit

    Radioon verrattuna sanomalehti on ihan paperia

    Tavoittavampi

    Kampanjan laaja tavoittavuus on usein avain sen tehokkuuteen.

    Bauer Media kasvaa Uudellamaalla. Vuonna 2020 kampanjasi Bauer Median kanavilla on tavoittavampi kuin alueesi päälehdessä.

    Esimerkkikampanja Uudenmaan alueella 10 000 euron budjetilla (brutto) kohderyhmässä 25-54 vuotiaat.

    Bauer Media Helsingin Sanomat
    Kontaktit 560 000 125 000
    Peitto 24 % 21 %
    Toisto / henkilö 4,0 1,0
    Hinta / tuhat kontaktia 17,90 € 80,00 €

    Bauer Median kuuntelijoista 76 prosenttia ei lue Helsingin Sanomien printtiversiota.

    Vaikuttavampi

    Äänimainonta on tutkitusti vaikuttavampaa kuin ilmoituksesi lehdessä.

    Kuuloaisti herättää enemmän tunteita kuin näköaisti. Ostopäätöksistä 95 prosenttia tehdään tunteella.

    • Ääni aktivoi mielikuvituksen kuvaa tehokkaammin, sillä joudumme itse kuvittelemaan sisällön. Tällöin tunnereaktio on voimakkaampi ja mieleen syntynyt kuva vahvempi kuin valmiiksi tarjoiltu kuva.
    • Ääntä käyttäen mainostaja myös määrittää tunteen, jonka haluaa viestillään synnyttää. Kirjoitetun sisällön herättämä tunne puolestaan syntyy yksilökohtaisesti eikä mainostaja pääse siihen vaikuttamaan.

    Tunteisiin vetoava mainonta on tuplasti tehokkaampaa kuin järkisyihin vetoava mainonta.

    • Äänimainonta on tehokkainta silloin, kun luova idea on hyvä, mainos on laadukkaasti toteutettu ja se sisältää brändin omaa musiikkia sekä äänilogon. Näiden asioiden toteutuessa visuaalisen mainonnan on mahdotonta kilpailla audion kanssa.

    Myyntitiimimme kertoo lisää mahdollisuuksista

    Noora Aurila, Myyntijohtaja

    Noora Aurila

    Myyntijohtaja

    040 046 2710

    noora.aurila@bauermedia.fi

    Noora vastaa Helsingin menestyksekkäästä paikallismyyntitiimistä, joka on palkittu mm. Vuoden 2018 paikallisena myyntitiiminä.

    Espoolaistuneen lohjalaisen arjessa parasta on asiakkaiden liiketoiminnallisiin haasteisiin vastaaminen markkinoinnin keinoin, menestyminen yhdessä asiakkaiden ja tiimin kanssa sekä tekemisen meininki.

    Nooran taskut on täynnä kahden euron kolikoita, joita hän keräilee. Aina pitää olla myös reissu buukattuna, sillä Noora rakastaa matkustamista.

    Kaupallisen radion markkinajohtaja

    Bauer Media on kaupallisen radion markkinajohtaja sekä kuuntelussa että mainosmyynnissä mitattuna. Näemme audiossa markkinointiviestinnän keinona suuren hyödyntämättömän potentiaalin ja haluamme kasvattaa ymmärrystä audion mahdollisuuksista asiakkaidemme liiketoiminnassa.

    Tavoitamme kohderyhmäsi täällä Uudellamaalla nopeasti ja kattavasti. Kanssamme vaikutat ostopäätöksiin ja kasvatat kaupanteon todennäköisyyttä.

    Valitsemalla radion osaksi mediapalettia kampanjasi kokonaishuomioarvo kasvaa keskimäärin 20 prosenttia.

    Lähteet

    Sanomalehdet; KMT 2018 Uusimaa (1/4-sivun määräpäiväilmoitus arkipäivän bruttohinnalla), radio; KRT/ Audio Planner 8/19 (mainospituus 20 sekuntia, aluekohdennettu Bauer Media Total -tuote) sekä Kantar MIND H2/2018, Uusimaa.
    Bauermedia.fi/lounge

    Jotta maailma kuulostaisi paremmalta.

    Ota yhteyttä

    Kaapelitehdas
    Tallberginkatu 1 C
    00180 Helsinki

    020 747 4000

    Seuraa

    • Facebook
    • Twitter
    • Youtube
    • Linkedin

    Bauer Media Group - See International Website

    • Tietosuojaseloste
    • Rekisteriseloste
    Back to top