Käännä älylaitteesi vaakatasoon
Kampanjan laaja tavoittavuus on usein avain sen tehokkuuteen.
Bauer Media kasvaa Uudellamaalla. Vuonna 2020 kampanjasi Bauer Median kanavilla on tavoittavampi kuin alueesi päälehdessä.
Esimerkkikampanja Uudenmaan alueella 10 000 euron budjetilla (brutto) kohderyhmässä 25-54 vuotiaat.
Bauer Media | Helsingin Sanomat | |
---|---|---|
Kontaktit | 560 000 | 125 000 |
Peitto | 24 % | 21 % |
Toisto / henkilö | 4,0 | 1,0 |
Hinta / tuhat kontaktia | 17,90 € | 80,00 € |
Bauer Median kuuntelijoista 76 prosenttia ei lue Helsingin Sanomien printtiversiota.
Äänimainonta on tutkitusti vaikuttavampaa kuin ilmoituksesi lehdessä.
Kuuloaisti herättää enemmän tunteita kuin näköaisti. Ostopäätöksistä 95 prosenttia tehdään tunteella.
Tunteisiin vetoava mainonta on tuplasti tehokkaampaa kuin järkisyihin vetoava mainonta.
Noora Aurila, Myyntijohtaja
Bauer Media on kaupallisen radion markkinajohtaja sekä kuuntelussa että mainosmyynnissä mitattuna. Näemme audiossa markkinointiviestinnän keinona suuren hyödyntämättömän potentiaalin ja haluamme kasvattaa ymmärrystä audion mahdollisuuksista asiakkaidemme liiketoiminnassa.
Tavoitamme kohderyhmäsi täällä Uudellamaalla nopeasti ja kattavasti. Kanssamme vaikutat ostopäätöksiin ja kasvatat kaupanteon todennäköisyyttä.
Valitsemalla radion osaksi mediapalettia kampanjasi kokonaishuomioarvo kasvaa keskimäärin 20 prosenttia.
Sanomalehdet; KMT 2018 Uusimaa (1/4-sivun määräpäiväilmoitus arkipäivän bruttohinnalla), radio; KRT/ Audio Planner 8/19 (mainospituus 20 sekuntia, aluekohdennettu Bauer Media Total -tuote) sekä Kantar MIND H2/2018, Uusimaa.
Bauermedia.fi/lounge