Verkkosivut saavat pian uuden ulkoasun. Lue lisää uudesta yritysbrändistämme täältä.

Miten äänellä vaikutetaan brändimielikuviin ja ostokäyttäytymiseen?

95 prosenttia ostopäätöksistä tehdään tunteella. Bauer Median kolmas vaikuttavan audiomarkkinoinnin tilaisuus käsittelee ääntä tunteiden herättäjänä.

Kansainväliset audiotrendit ja poimintoja UK:n audiomarkkinasta

Teemaan meidät johdattelee kaupallisen audiovaikuttamisen kansainvälinen asiantuntija, A Million Adsin Executive Creative Director Sam Crowther.

”Suomalainen ei usko ennen kuin näkee.”

Tämän ja monta muuta markkinointia määrittävää myyttiä ratkoo markkinointiosaamisen kerma Myytinmurtajat-paneelissa.

Aamun tilaisuuden panelistit:

Marjaana Toiminen, liiketoimintajohtaja, Ellun Kanat
Tommi Laiho, toimitusjohtaja, Folk Finland
Katariina Uljas-Ahl, Chief Business Officer, Dagmar / Mediatoimisto Voitto
Sanna Myller, liiketoimintajohtaja, henkilöasiakkaat, LähiTapiola

Iltapäivän tilaisuuden panelistit:

Erika Miramo, Head of Marketing & Communication, Nordic Entertainment Group Finland
Minna Lindqvist, Director, GroupM
Ville Ohtonen, Creative Director, TBWA\Helsinki
Sanna Myller, liiketoimintajohtaja, henkilöasiakkaat, LähiTapiola

”Koskaan emme ole radiossa mainostaneet…”

Miten reagoi Poutun myynti- ja markkinointijohtaja Kimmo Backman aamutuimaan kuullessaan ensi kertaa miltä Pouttu voisi radiossa kuulostaa? Entä miten sujuu iltapäivän tilaisuuden ensikuuntelu Haribon markkinointipäällikkö Marika Ojapalolta?

Ilmoittaudu tilaisuuteen

Tilaisuus järjestetään Töölössä, Kulttuuritehdas Korjaamossa.

» Ilmoittaudun aamun tilaisuuteen klo 9-11
» Ilmoittaudun iltapäivän tilaisuuteen klo 14-16