Miten äänellä vaikutetaan brändimielikuviin ja ostokäyttäytymiseen?

95 prosenttia ostopäätöksistä tehdään tunteella. Bauer Median kolmas vaikuttavan audiomarkkinoinnin tilaisuus käsittelee ääntä tunteiden herättäjänä.

Kansainväliset audiotrendit ja poimintoja UK:n audiomarkkinasta

Teemaan meidät johdattelee kaupallisen audiovaikuttamisen kansainvälinen asiantuntija, A Million Adsin Executive Creative Director Sam Crowther.

”Suomalainen ei usko ennen kuin näkee.”

Tämän ja monta muuta markkinointia määrittävää myyttiä ratkoo markkinointiosaamisen kerma Myytinmurtajat-paneelissa.

Aamun tilaisuuden panelistit:

Marjaana Toiminen, liiketoimintajohtaja, Ellun Kanat
Tommi Laiho, toimitusjohtaja, Folk Finland
Katariina Uljas-Ahl, Chief Business Officer, Dagmar / Mediatoimisto Voitto
Sanna Myller, liiketoimintajohtaja, henkilöasiakkaat, LähiTapiola

Iltapäivän tilaisuuden panelistit:

Erika Miramo, Head of Marketing & Communication, Nordic Entertainment Group Finland
Minna Lindqvist, Director, GroupM
Ville Ohtonen, Creative Director, TBWA\Helsinki
Sanna Myller, liiketoimintajohtaja, henkilöasiakkaat, LähiTapiola

”Koskaan emme ole radiossa mainostaneet…”

Miten reagoi Poutun myynti- ja markkinointijohtaja Kimmo Backman aamutuimaan kuullessaan ensi kertaa miltä Pouttu voisi radiossa kuulostaa? Entä miten sujuu iltapäivän tilaisuuden ensikuuntelu Haribon markkinointipäällikkö Marika Ojapalolta?

Ilmoittaudu tilaisuuteen

Tilaisuus järjestetään Töölössä, Kulttuuritehdas Korjaamossa.

» Ilmoittaudun aamun tilaisuuteen klo 9-11
» Ilmoittaudun iltapäivän tilaisuuteen klo 14-16