BAUER MEDIA ALOITTAA MARKKINOINTIYHTEISTYÖN UUDEN DIGITAALISEN RAVINTOLAPALVELUN KANSSA

10. heinäkuuta 2018

Bauer Media Oy ja Book&Order -palvelu ovat solmineet markkinointiyhteistyön, joka tähtää verkkopalvelun tunnettuuden lisäämiseen ja käyttäjämäärien kasvattamiseen.

Book&Order -palvelun kautta asiakas voi varata pöydän, menun ja juomat etukäteen verkossa koko seurueelle tai osalle seuruetta. Mitä aikaisemmin varaus tehdään Book&Order -palvelussa, sitä enemmän asiakas saa etua, sillä hinta muuttuu varauspäivän mukaan.

”Tämä on meille hieno tilaisuus olla mukana tukemassa tulevaisuuden ravintolabisnestä. Tavoitamme kyseisen käyttäjäryhmän edelläkävijöitä muun muassa audiosisältöjä tarjoavan on demand -palvelumme, Radioplayn, kautta”, Bauer Median kaupallinen johtaja Erkka Jaakkola sanoo.

“Markkinointiyhteistyö kiihdyttää palvelumme kehittämistä merkittävästi. Palvelumme tunnettuus ja käyttäjien määrä tulevat nousemaan aivan uudelle tasolle. Nyt voimme aikaistaa uusien ravintoloiden liittämistä palveluumme ja tarjota siten nautinnollisia ravintolaelämyksiä useammille kuluttajille”, palvelun perustaja Henry Johansson sanoo.

Ennakkovarausten ansiosta ravintola pystyy valmistautumaan paremmin asiakkaan toiveisiin, jolloin palvelu on nopeampaa ja parempaa sekä ruokatuotteet tasalaatuisia. Myös ravintolan muu toiminta, kuten raaka-ainetilaukset, ruokahävikin vähentäminen, henkilökunnan vuorolistojen suunnittelu ja ravintolan muu logistiikka helpottuvat huomattavasti ennakkotilausten ansiosta. Tämä mahdollistaa ravintoloitsijalle sen, että etukäteen varanneille ja maksaville asiakkaille voi tarjota edullisempia hintoja.

Bauer Media Oy on Suomen suurin radiotalo, joka tavoittaa radio- ja onlinetuotteillaan lähes kolme miljoonaa suomalaista viikoittain. Bauer Media on Euroopan eniten kuulijoita tavoittava radiotoimija. Yli sadan TV- ja radiokanavan lisäksi vuonna 1875 perustettu saksalaislähtöinen perheyritys omistaa ja julkaisee noin 600 aikakausilehteä ja noin 400 digitaalista mediaa maailmanlaajuisesti.

Book&Order on lupaava ravintola-alan digitalisointiin keskittynyt start up, jonka missiona on parantaa ravintoloiden kannattavuutta sekä mahdollistaa kuluttajille enemmän ja parempia ravintolaelämyksiä.

Book&Order-palvelun tarkoituksena on murtaa vuosituhansia vanhaa ja ravintolan toimintaa vaikeuttavaa kuluttajien tapaa ostaa ravintoloiden palveluja paikan päällä ravintolassa.

Lisätietoja:

Saana Lampinen