Bauer Media lähtee musiikkimuseo FAMEn mediakumppaniksi!

2. lokakuuta 2018

Bauer Media on solminut kolmevuotisen yhteistyön kotimaisen musiikkimuseo FAMEn kanssa. Yhteistyö julkistettiin 2.10. 2018 kansallismuseossa pidetyssä tilaisuudessa, jossa nimettiin myös kymmenen ensimmäistä Suomalaisen musiikin Hall Of Fame -kunniagalleriaan nimettyä musiikkivaikuttajaa.

”Bauer Media on suomalaisen kaupallisen radiotoiminnan markkinajohtaja ja koemme tässä roolissa jopa positiivisena velvollisuutenamme olla kumppanina tämänkaltaisissa hankkeissa. Famen kanssa teemme yhteistyötä sekä markkinointiratkaisuissa, että sisältöpuolella esimerkiksi erilaisten tapahtumien muodossa”, kertoo Bauer Median toimitusjohtaja Sami Tenkanen yhteistyösuunnitelmista.

Lokakuussa 2019 Helsingin Pasilaan avattava FAME musiikkimuseo käsittelee ja esittelee Suomalaista musiikkia ja musiikintekijöitä laajasti genre ja tyylirajat ylittäen.

”Kokonaisuudessaan musiikkimuseo ja Finnish Music Hall Of Fame hanke on Suomalaista musiikkia kehittävä ja edistävä kokonaisuus ja siksi erittäin tervetullut lisä kotimaiseen kulttuurimaisemaan. Suomalaisella musiikilla on luonnollinen rooli kotimaisilla radiokanavillamme ja erityisesti Radio Cityn, Radio Suomirockin ja Iskelmä -kanavan osalta luontevia yhtymäkohtia on löydettävissä runsaasti, odotamme avajaisia ja yhteistä tekemistä jo innolla” fiilistelee Tenkanen.

DJ-tuottaja K-System vastaamaan uusien radiokanavien, KASARIN JA YSÄRIN soundista

16.1.2020

Oku Luukkainen aloittaa uuden Ysäri-radiokanavan juontajana

14.1.2020