Verkkosivut saavat pian uuden ulkoasun. Lue lisää uudesta yritysbrändistämme täältä.
11. maaliskuuta 2021
Kaupallisen radion markkinajohtaja ja audiobisneksen suunnannäyttäjä Bauer Media lanseeraa uuden digitaalisen audioverkoston. Bauer Audiostream luo Suomeen entistä laajemman audioverkoston, joka kattaa monia kansainvälisesti tunnettuja audiobrändejä ja mahdollistaa tehokkaamman ja tavoittavamman digitaalisen audiomainonnan. Lanseerauksen myötä useiden eri audiopalvelujen yleisöt on ostettavissa yhdestä paikasta.
”Bauer Audiostream vastaa markkinan kysyntään monipuolisesta ja tavoittavasta digitaalisesta audioverkostosta. Laajempi verkosto tuo mukanaan uusia kohderyhmiä ja kohdennusvaihtoehtoja helpottaen ostamista ja tehostaen kampanjoiden tavoittavuutta. Uskomme, että digitaalisten sisältöjen kuuntelu jatkaa kasvuaan ja haluamme olla mukana luomassa tätä uutta markkinaa”, kommentoi Bauer Median digitaalisesta audiomainosteknologiasta vastaava Jan Kumlin.
Bauer Audiostream yhdistää johtavien audiobrändien yleisöt ja sisällöt
Pohjoismaissa samanaikaisesti lanseerattava digitaalinen audioverkosto yhdistää johtavien audiojulkaisijoiden asiantuntemuksen, sisällöt ja yleisöt yhteen paikkaan. Lanseeraushetkellä inventaari koostuu Targetspotin audioinventaarista, Wonderyn podcasteista sekä Bauer Median omien palvelujen, RadioPlayn ja Podplayn, audiosisällöistä. Yhteistyökumppaneita julkaistaan pian lisää.
Bauer Audiostream tarjoaa mainostajalle turvallisen ja läpinäkyvän mediaympäristön. Mainontaa on mahdollista ostaa sekä suoraostona että ohjelmallisesti. Suoraostona kampanjan voi jo nyt ostaa datakohdennuksilla. Ohjelmallisesti ostettujen kampanjoiden datakohdennus mahdollistuu maaliskuun aikana.
Lisätiedot ja haastattelupyynnöt:
Jan Kumlin, Director of digital advertising technology, Bauer Media
puh. 040 550 6763
23.9.2024
1.7.2024
16.5.2024
3.4.2024