Bauer Media mahdollistaa äänimainonnan ostamisen SoundCloudissa

16. syyskuuta 2021

Bauer Media aloittaa yhteistyön AdsWizzin kanssa ja mahdollistaa asiakkailleen äänimainonnan ostamisen musiikin ja äänitiedostojen julkaisupalvelussa, SoundCloudissa.

Yhteistyön myötä mainostaja tavoittaa kuuntelijat SoundCloudin premium-ympäristössä Bauer Audiostream -mainosverkoston kautta ja pääsee lähelle SoundCloudin nuorta, erittäin sitoutunutta ja vaikutusvaltaista yleisöä Suomessa ja muissa Pohjoismaissa.

”SoundCloudin inventaari lisää merkittävästi Bauer Audiostream -verkostomme tavoittavuutta ja kohdennusominaisuuksia”, sanoo Bauer Median digitaalisen mainosteknologian johtaja Jan Kumlin.

Perinteisen radiokuuntelun rinnalla digitaalisen audion kuuntelu kasvaa nopeasti ja mahdollistaa mainostajille uusia tapoja tavoittaa sitoutunutta ja kasvavaa yleisöä tarkan kohdentamisen ja mitattavien tulosten avulla. Bauer Audiostream tarjoaa turvallisen ja läpinäkyvän mediaympäristön yhdistäen johtavien audiobrändien yleisöt ja sisällöt.

Bauer Audiostream -verkoston inventaari koostuu SoundCloudin lisäksi Targetspotin audioinventaarista, Wonderyn podcasteista sekä Bauer Median omien palvelujen, RadioPlayn ja Podplayn, audiosisällöistä. Mainontaa voi ostaa sekä suoraostona että ohjelmallisesti.

Jan Kumlin

Director of digital advertising technology

Bauer Media

jan.kumlin@bauermedia.fi

Bauer Media on audiobisneksen suunnannäyttäjä ja kaupallisen radion markkinajohtaja Suomessa. Tavoitamme yli kolme miljoonaa suomalaista viikoittain. Kanavaperheeseemme kuuluvat Radio Nova, Iskelmä, KISS, Radio City, Nostalgia, NRJ, Kasari, Ysäri, SuomiRock, Radio Classic, Basso, SuomiRäp, Auran Aallot, Radio 957, Radio Pori ja Radio Pooki sekä digitaalisen kuuntelun palvelumme RadioPlay ja Podplay.

Bauer Media on Euroopan eniten kuulijoita tavoittava radiotoimija. Yli sadan TV- ja radiokanavan lisäksi vuonna 1875 perustettu saksalaislähtöinen perheyritys omistaa ja julkaisee noin 600 aikakauslehteä ja noin 400 digitaalista mediaa maailmanlaajuisesti.