Creative Studio keskittää Bauer Median luovuuden uuteen yksikköön

21. elokuuta 2018

Suomen kaupallisen radiotoiminnan markkinajohtaja Bauer Media perustaa uuden Creative Studio nimisen -yksikön, jonka tarkoituksena on keskittää yhtiön luova kaupallinen osaaminen ja varmistaa entistäkin laajempi ja kattavampi tarjonta asiakkaille.

Luovien kaupallisten ratkaisujen lisäksi uuden Creative Studion palvelutarjoamassa ovat mm. vaikuttajamarkkinointi ja natiivituotteet sekä onlinessa, radiossa että podcast -muodossa. Tärkeä uusi osa Creative Studiota on Bauer Median viime vuonna aloittamat audiobrändäys ja äänimaisemointi -palvelut.

Bauer Media on suomalaisen audiobisneksen suunnannäyttäjä ja siksi äänen merkityksellisyys ja mahdollisuudet ovat kehityskohteidemme keskiössä. ”Audio näyttelee jatkossa entistä suurempaa roolia kuluttajiin vaikuttamisessa. Tarjoamme jo nyt asiakkaillemme tehokkaita mahdollisuuksia erottua ja ottaa etumatkaa kilpailijoihin audiobrandäyksen ja äänimaisemoinnin avulla,” kertoo Lauri Domnick, Head Of Audio branding. Tänä vuonna Bauer Media on vastannut jo esimerkiksi Kampin kauppakeskuksen äänimaisemoinnista.

Bauer Median Creative Studio saa vahvistusta riveihinsä, kun Emilia Parkkonen aloittaa yksikössä luovana konseptisuunnittelijana. Parkkonen on aiemmin työskennellyt mm. Otavamedialla ja Finnkinolla.

”Meillä on jatkossa entistä paremmat mahdollisuudet rakentaa asiakkaille monipuolisia, erilaisiin tarpeisiin vastaavia audiokonsepteja, jotka nojaavat audiovaikuttajiin, luovaan mainostuotantoon ja äänen voimaan. Uuden yksikön myötä voimme vahvistaa entisestäänkin hyvää yhteistyötämme sekä mediatoimistojen että mainostoimistojen kanssa” kertoo uutta yksikköä johtava Bauer Median Head Of Creative, Elina Backman.

Elina Backman, Head Of Creative
elina.backman@bauermedia.fi

Sami Tenkanen, Toimitusjohtaja
sami.tenkanen@bauermedia.fi

Bauer Media on Suomen suurin radiotalo, ja strategiansa mukaisesti audiobisneksen suunnannäyttäjä Suomessa. Radiokanavamme Radio Nova, Iskelmä, KISS, Radio City, SuomiRock, Radio Pooki ja Radio 957 tavoittavat joka viikko lähes kolme miljoonaa kuuntelijaa. Verkossa sivustojamme ovat Voice.fi, Radionova.fi, Iskelma.fi, Radiocity.fi, Kiss.fi, Radiosuomirock.fi, Radioplay.fi ja Asema.net.

Radion kuuntelu on kasvanut koronavirusepidemian aikana

26.3.2020

Radio Novan Päivä välittää kuuntelijoiden viestejä tapaamisten vähetessä

18.3.2020