Radio Novan aamut uudistuvat – Minna ja miehet studiossa helmikuun ajan

25. tammikuuta 2016

Mitä syntyy kun samaan radiostudioon tuodaan suomalaisen viihteen kärkinimet, ripaus historiaa ja kokonaisuuden kuningattareksi eräs Suomen suosituimmista radioammattilaisista? Se selviää helmikuussa kun Radio Novan aamun valtaa Minna ja Miehet- aamushow.

Radio Novan aamuikonin Minna Kuukan kanssa studiossa juontavat koko helmikuun ajan kaikille suomalaisille tutut Eppu Salminen, Janne Kataja, Aki Linnanahde ja Arttu Harkki. Jokainen heistä tekee vahvaa uraa suomalaisessa viihteessä mutta on tuttu myös  Radio Novan taajuudelta vuosien varrelta. Minna ja miehet seuraavat helmikuussa vahvasti päivän ajankohtaisia aiheita ja ilmiöitä – luvassa on naurua sekä tunnetta, pieniä sekä suuria ajatuksia ja takuuvarmoja yllätyksiä. Minna Kuukka odottaa tulevia aamuja innolla:

”Sitä mitä tapahtuu, ei voi tässä vaiheessa todellakaan tietää – ja hyvä niin! Tämä on niin värikäs sakki – älyttömän hauskaa tästä tulee. Jos 7.30 luulee tietävänsä mitä kohta tapahtuu niin kello 7.45 kaikki voikin olla jo ihan toisin, Minna nauraa.”

Radio Novan Aamu
Minna ja Miehet
arkisin klo 6-10
Minna Kuukka, Arttu Harkki, Janne Kataja, Aki Linnanahde, Eppu Salminen

Lisätietoja antaa:

Hermanni Seppälä, Ohjelmajohtaja, Radio Nova, hermanni.seppala@bauermedia.fi, p. 050 557 1817

Bauer Media Oy on kaupallinen radioyhtiö, johon kuuluvat valtakunnalliset radiokanavat Radio Nova, The Voice, Iskelmä ja Radio City sekä paikallisradiot Radio Pooki Raahessa, Play Radio Tampereella ja Radio Jyväskylä. Bauer Media Oy panostaa vahvasti laadukkaisiin online-sisältöihin ja radiokanavien online-yhteisöt ovat maan suosituimpia. Yhtiön liikevaihto vuonna 2014 oli 17 M€. Bauer Media Oy työllistää Suomessa noin 150 media-alan ammattilaista. Yhtiö on sijoittunut erinomaisesti Great Place To Work –tutkimuksessa ja sen tavoitteena on olla Suomen paras media-alan työpaikka.

Bauer Media Oy kuuluu Bauer Media Groupiin. Bauer Media Group on suurin radiotoimija Pohjoismaissa

Iskelmä Gaala 2024: Yhtyeet kahmivat eniten ehdokkuuksia

1.2.2024