Suomirock saa oman valtakunnallisen radiokanavan!

31. lokakuuta 2016

Suomeen syntyi tänään uusi valtakunnallinen radiokanava, kun SuomiRock aloitti lähetyksensä. Uusi kanava soittaa nimensä mukaisesti suomalaista rockmusiikkia, ja sen tavoittavuusalueella asuu noin 3,5 miljoonaa suomalaista.

• Moni kanava soittaa yksittäisiä suomirock-kappaleita, mutta vasta nyt tämä suosikkigenre saa oman kodin radiotaajuuksilla, Bauer Median sisältöjohtaja Hermanni Seppälä kertoo.

Uuden kanavan juontajina aloittavat Radio Cityltä ja Iskelmältä tutut Matti Mäki-Kokkila ja Janne Leipijärvi. Kaksikko tulee esittelemään yleisölle Suomirockin raikkaampana kuin koskaan

• Monelle suomirock sanana liittyy 70-80-lukuihin. Keskitymme nyt todistamaan miten mahtavaa rockmusiikkia Suomessa on tehty 90-luvulta tähän päivään. Suomirockin nykyisiä lipunkantajia ovat Haloo Helsingin ja Apulannan kaltaiset yhtyeet, joiden suosio täyttää jopa jäähallit, Seppälä jatkaa.

• Kanavan ydin kiteytyy täydellisesti sloganiimme ”Saa laulaa”.

SuomiRock kuuluu myös osoitteessa www.radiosuomirock.fi.

#suomirock
#saalaulaa

Lisätietoa:
Sisältöjohtaja Hermanni Seppälä, hermanni.seppala@bauermedia.fi, p. 050 557 1817

CEO, Staffan Rosell, staffan.rosell@bauermedia.se,  +46 70 882 1353

Bauer Media Oy on Suomen suurin radiotalo, joka tavoittaa radio- ja online-tuotteillaan noin kolme miljoonaa suomalaista viikoittain. Brändejämme ovat Radio Nova, Iskelmä, KISS, Radio City, Radio Pooki, Play Radio, Radio Jyväskylä ja Voice.fi. Bauer Media Oy panostaa laadukkaisiin radio- ja online-sisältöihin ja lupaa, että median ostaminen on helppoa, mukavaa ja tuloksellista. Yhtiö on sijoittunut 10 vuotta peräkkäin Great Place To Work –tutkimuksessa Suomen parhaimpien työpaikkojen joukkoon. Bauer Media Oy kuuluu Bauer Media Groupiin, joka on Euroopan suurin radiotalo.