Käännä älylaitteesi vaakatasoon
Radiomainonta
Ostopäätöksistä 95% tehdään tunteella. Ihmisellä on luontainen tarve jatkaa kuulemaansa tarinaa mielessään, jolloin pienetkin asiat koetaan suurina. Spottimainonta jatkaa brändin tarinaa, pitää brändin mielessä ja aktivoi oikealla hetkellä.
Radio tarjoaa brändille mahdollisuuden vaikuttavaan kohtaamiseen kohderyhmän kanssa. Brändiäänen hyödyntäminen sekä toisto vahvistavat brändiin liittyviä mielikuvia ja herättelevät ostopäätöksiä vahvasti ohjaavia tunnemuistoja.
Olemme vahva, varma ja nopea peiton rakentaja.
Kampanjan laaja tavoittavuus on usein avain sen tehokkuuteen. Radio on mediana merkittävä brändinrakentaja, joka tavoittaa kaikki ikäluokat.
Valitsemalla radion osaksi mediapalettia kampanjan kokonaishuomioarvo kasvaa keskimäärin 20 prosenttia. Lisäksi audio vahvistaa visuaalisen markkinoinnin tehon jopa 12-kertaiseksi.
Oikein ajoitetulla kampanjalla tarjoamme keinon erottua lähellä ostohetkeä ja vaikuttaa viikoittain kahden miljoonan päivittäisostopäättäjän valintoihin.
Bauer Media on ylivoimaisesti tavoittavin radiotoimija kaikilla markkina-alueillamme. Kanavaperheemme on hyödynnettävissä alueellisiin markkinointitarpeisiin kattavasti kaikkiaan kolmellatoista markkina-alueella.
Alueellisesti käytettävissä oleva kanavaperheemme oheisessa taulukossa: lue lisää
Kanssamme vaikutat ostopäätöksiin ja kasvatat kaupanteon todennäköisyyttä.
Alueellisesti kohdennetulla kampanjalla tavoitamme kohderyhmäsi nopeasti ja kattavasti. Lähelle ostohetkeä ajoitettu kampanja tarjoaa keinon erottua ja pitää brändisi mielessä.
Digitaalista audiota kuunnellaan paljon kuulokkeilla, jolloin kuuntelu on keskittynyttä ja tunnepitoista. Kuulokkeet kasvattavat kuuntelun tunnekokemusta peräti 60 prosenttia (Global Radio 2017).
Audiomainonta koetaan hyödyllisenä ja miellyttävänä. 71 prosenttia vastaajista sanoo kuuntelevansa audio pre-roll -mainoksen mielellään ennen ohjelman alkua (Cumulus Media – The podcast download fall 2017 report).
Digitaalisen audion kulutuksen kasvu pidentää audiopäiväämme. Radion FM-kuuntelu ajoittuu etenkin aamuun ja päivään, digitaalisen audion kuuntelun huippuhetket ajoittuvat iltapäivään ja iltaan (Radiomedian podcast-tutkimus 2018).
Lauri Domnick, Head of Audio Branding