Verkkosivut saavat pian uuden ulkoasun. Lue lisää uudesta yritysbrändistämme täältä.
Olemme käyttäneet kuluneen vuoden aikana runsaasti aikaa tutkiaksemme audiomainonnan vaikutuksia. Sen lisäksi, että opimme tutkimusten kautta itse audiosta enemmän, haluamme jakaa merkittävimpiä löydöksiä niin asiakkaillemme, kuin yhteistyökumppaneillemme. Tulemme töihin joka päivä, jotta maailma kuulostaisi paremmalta, ja tämä on jälleen pieni askel kohti sellaista maailmaa, joka olisi myös korville mahdollisimman miellyttävä paikka.
Oheisessa materiaalissa kerromme löydöksistämme kahdesta tutkimuksesta, jotka on toteutettu Omnicom Groupin ja Aalto-yliopiston neurotieteiden laitoksen kanssa. Toivottavasti saat siitä työkaluja entistä paremman audiomainonnan tekemiseen!
Syöttämällä sähköpostiosoitteesi pääset lataamaan minioppaan pdf-muodossa.