Kaikki artikkelit

Radiossa | 24.10.2017

Miltä brändisi kuulostaa?

Äänistrategialla varustettu brändi muistetaan 96 prosenttia todennäköisemin kuin brändi, jolla sellaista ei ole.

Brändille suunniteltu ääni vahvistaa kuvan vaikutusta jo muutamassa sekunnissa. Brändätyn äänen johdonmukainen käyttö vaikuttaa kuluttajien mielikuviin ja ostopäätöksiin.

Miten ääni toimii brändintekovälineenä? Entä mikä on maailman vanhin käytössä oleva äänilogo ja miksi se toimii edelleen (vinkki: se on suomalainen)? Vierailin Radio Novan studiolla puhumassa aiheesta. Kuuntele tästä!

Audiosaari - liity sinäkin

Bauer Median Audiosaari on ääneen erikoistunut Facebook-ryhmä. Liity sinäkin!

Lauri Domnick Head of Audio Branding

Lauri Domnick on Bauer Median ääniguru, joka on jo yli 15 vuotta työskennellyt musiikin ja äänen sekä niihin liittyen eri yritysten asiakaskokemusten parissa. Vapaa-ajallaan Lauri harrastaa paritanssia ja kalastusta sekä hyperenergisen jackrusselinterrierinsä viihdyttämistä. Ääni on Laurille paitsi työ, myös intohimo. Hän on kiinnostunut erityisesti sen monista vaikutuksista ihmisiin – myös itseensä.

Lue kirjoittajan aiemmat artikkelit →