Digitaalisesti natiivit
15-34 -vuotiaat

Ostovoimaiset ja aktiiviset yli 35 -vuotiaat

Bauer Media tarjoaa sinulle responsiiviset kohderyhmäsivustot mobiilissa, desktopissa ja tabletissa. Autamme suunnittelemaan sinulle sopivan kampanjakokonaisuuden, jolla tavoitat asiakkaasi niin valtakunnallisesti kuin alueellisestikin. Varmistamme kampanjallesi laadukkaan, todennetun näkyvyyden (inscreen) ja vaikutamme mielikuviin jo ennen ostopäätöstä.

Tarjoamme brändillesi korkealaatuisen kosketuspinnan kohderyhmäsi kanssa pitkin päivää – muistijälki synnytetään äänen, kuvan, videon ja/tai kiinnostavan sisällön yhdistelmällä. Yhdessä radiomainonnan kanssa digitaaliset ratkaisut tuovat vahvaa visuaalisuutta, monimediatoistoa ja lisäpeittoa tavoittelemassasi kohderyhmässä.

Ohjelmallinen ostaminen on kasvava ostamisen muoto ja tarjoamme kaikki display- ja mobiilimainosmuodot myös ohjelmallisen ostamisen kanavissa.

Voit ostaa inventaariamme ohjelmallisesti ja autamme sinua tarpeesi huomioiden kohdentamaan mainontasi oikeille kohderyhmille Deal ID:n avulla.

Kysy lisää ohjelmallisesta ostamisesta: maria.lehto@bauermedia.fi

Sisältöyhteistyön keinoin vaikutat kohderyhmäsi ostokäyttäytymiseen uusin, tehokkain keinoin.

Tuotamme kuluttajaa kiinnostavaa sisältöä ja liitämme brändisi/tuotteesi mielikuvallisesti haluttuun asiayhteyteen. Kuluttaja viettää mielellään aikaa sponsoroidun sisällön parissa kokiessaan aiheen kiinnostavana. Erotamme kaupallisen sisältöyhteistyön toimituksellisesta sisällöstä sponsoritunnistein.

Toteutamme kaupalliset sisältöyhteistyöt aina tapauskohtaisesti. Ole yhteydessä Bauer Median yhteyshenkilöösi tai banneri@bauermedia.fi – rakennetaan yhdessä juuri sinun brändillesi sopiva sisältöyhteistyöratkaisu.

Tutustu esimerkkien kautta toteutuksiimme, joiden avulla saavutimme loistavia tuloksia asiakkaillemme.

Case: Femibion

Case: Femibion

Sponsoroidun sisällön kampanja tavoitti brändille oikean kohderyhmän voice.fi:stä. Puhuttelimme raskautta suunnittelevia ja raskaana olevia naisia display- ja mobiilimainonnalla sekä heitä kiinnostavalla sisällöllä. Brändi ja tuoteryhmä huomattiin selkeästi mainonnassa ja kasvatimme kiinnostusta brändiä kohtaan.

Case: Somersby

Somersbyn kanssa toteutettu kampanjakokonaisuus tavoitti brändille tärkeää ydinkohderyhmää (nuoret aikuiset naiset) voice.fi -sivustolla display- ja videomainonnan sekä sponsoroidun sisällön avulla. Kokonaisuuden avulla saimme yhdessä suunnitellun ja tuotetun sisällön pariin lähes 50 000 aiheesta kiinnostunutta ja ostokiinnostus tuoteperhettä kohtaan kasvoi selkeästi.

Case: Somersby
Case: Kauppakeskus Willa

Case: Kauppakeskus Willa

Hyvinkäällä sijaitsevan Kauppakeskus Willan tavoitteena oli vahvistaa mielikuvaa monipuolisena kauppakeskuksena ja tehdä eroa kilpailijoiden tarjontaan etenkin shoppailua harrastavassa 20-50 vuotiaassa kohderyhmässä. Natiiviyhteistyö Bauer Median kanssa tavoitti kohderyhmän hyvin, kolme artikkelia saavuttivat yli 120 000 lukukertaa. Natiiviartikkeleissa esitellyt ideat ja tuoteyhdistelmät houkuttelivat asioimaan myymälöissä, mikä näkyi kävijämäärän kasvun lisäksi kasvaneena myyntinä.

Videomainosmuotojamme ovat inread ja preroll –mainonta, jotka ovat saatavilla kaikissa päätelaitteissa. Preroll–mainos näytetään ennen sisältövideoiden käynnistymistä ja inread-mainonta sijaitsee artikkelisisällön keskellä. Liikuvan kuvan avulla kiinnität tehokkaasti kuluttajan huomion ja pääset parempiin tuloksiin kuin tavallisella bannerimainonnalla. Tarjoamme videomainosmuotoja desktop- ja tablettilaitteissa sekä mobiilissa.