Verkkosivut saavat pian uuden ulkoasun. Lue lisää uudesta yritysbrändistämme täältä.

Audio Landscape 2022

Audio ennenkuulumattomissa yhteyksissä

Audion hyödyntäminen on ammattimaistunut ja audion roolia on selvästi mietitty niin brändillisistä kuin myynnillisistäkin lähtökohdista. Alla muutama esimerkki jo kuulluista muutoksista sekä idea tehokkaampaan rekrymarkkinointiin.

Tilojen ja myymälöiden äänisuunnittelu

Yhä harvemmin henkilökunta valitsee tilassa soivan musiikin omien mieltymystensä mukaan. Monissa yrityksissä on selvästi huomattu, että suunniteltu ääni kasvattaa keskiostoksia ja asiakasviipymää.

Ilmatilan haltuunotto Black Fridayna 

Vuonna 2021 yritykset olivat äänessä Black Friday –kampanjoinnillaan ennenkuulumattomalla voimalla. Näin tavoitettiin isot massat lyhyessä ajassa ja onnistuttiin luomaan suuruuden ja hypen tuntua jopa varsin maltillisilla budjeteilla.

Rekrytointimainontaa myös passiivisille työnhakijoille

Rekrytointimainonta on hyvin konventoitunutta ja lähinnä aktiivisia työnhakijoita tavoittelevaa. Ymmärryksemme mukaan avoimia työpaikkoja ja toisaalta passiivisia työnhakijoita on ennätyksellisen paljon, mutta perinteiset työpaikkailmoitukset ja työnhakijat eivät tunnu kohtaavan.

Radio tavoittaa myös ne, jotka eivät aktiivisesti etsi uutta työpaikkaa. Audio puolestaan antaa mahdollisuuden kommunikoida oikealla ja kiinnostavalla tone of voicella perinteisten rekryilmoitusten sijaan. Markkinointitoimisto Wörksin rekrykampanja kuulosti tältä:

Äänessä kuuluvan markkinoinnin puolesta

Sampsa Savolainen, Myyntijohtaja, valtakunnallinen myynti

Sampsa Savolainen

Myyntijohtaja, valtakunnallinen myynti

040 526 5186

sampsa.savolainen@bauermedia.fi


Sampsa johtaa Bauer Median valtakunnallisen mainonnan mediamyyntiä. Sampsan asiantuntijuus on vahvimmillaan myynnin ja markkinoinnin saralla. Isoimmat onnistumisen tunteet hän kokee asiakkaiden ja tiimiläistensä onnistumisen kautta, mahdollisimman isoja haasteita ratkoen. Sampsaa innostaa kasvun rakentaminen markkinoinnin välineillä sekä uudet keinot hyödyntää ääntä ajassa, jolloin kuuntelu kasvaa ja on merkityksellisempää kuin koskaan aikaisemmin. Sampsa lataa vapaa-aikana akkujaan valmentamalla jääkiekkojunioreita, harrastamalla maratonjuoksua sekä parantamalla lasten- ja nuorten harrastusmahdollisuuksia urheilun yhdistystoiminnassa.