Verkkosivut saavat pian uuden ulkoasun. Lue lisää uudesta yritysbrändistämme täältä.

AUDIO LANDSCAPE 2022

Digitaalinen audiomainonta 2022

Bauer Media Oy on suomalainen mediayhtiö, kaupallisen radion markkinajohtaja ja digitaalisen audiobisneksen suunnannäyttäjä. Olemme osa kansainvälistä Bauer Media -konsernia ja Englannissa ja Irlannissa olemme myös digitaalisen audion saralla markkinajohtaja.

Autamme mainostajia tekemään monipuolisempaa mainontaa, hyödyntämään ja käyttämään ääntään ja tarjoamme väylät tavoittaa suomalaisia kuuntelijoita monipuolisesti – myös digitaalisissa kanavissa. Teemme töitä digitaalisen audiomainonnan paremman saatavuuden puolesta. Olemme ensimmäisiä toimijoita Suomessa, jotka tarjoavat mahdollisuuden ostaa audiomainontaa myös ohjelmallisesti.

Kuluttajat kuluttavat audiosisältöä enenevissä määrin digitaalisesti. Kaupungilla kulkiessasi, voit huomata monen kulkevan langattomat nappikuulokkeet korvissaan. Olemalla mainoksellasi läsnä myös heidän kuulokkeissaan, tehostat tutkitusti mainosviestisi vaikuttavuutta myös muissa mainoskanavissa. Digitaalinen audiomainonta vaikuttaa kuulijan alitajuntaan ja sitä kautta myös ostoaikeeseen.

Digitaalisten audiosisältöjen kuuntelu on aina on demand -kuuntelua: kuuntelija on aktiivinen toimija, joka valitsee itse sisällön, paikan ja ajan kuuntelulleen. Digitaalinen audiosisältö voi olla esimerkiksi podcast tai nettiradio-striimi. Kuulokkeilla tapahtuva kuuntelu on intiimiä ja keskittynyttä, sen vuoksi audiomainoksen tarjoama mainonnan share of voice (SOV) on aina 100% kuulokkeilla kuunneltuna.

Mainontaa voi kohdentaa display-mainonnan keinoin ja halutessaan digiaudio-mainoskampanjan voi optimoida vaikkapa säätilan mukaan.

Laura Björkskog
Head of Digital Ad Operations

Bauer Median digitaalisen audioverkoston avainluvut

580K

uniikkia viikkokunntelijaa

32M

impressiota kuukaudessa

22+

audiosisältöjen jakelukanavaa

6M

musiikinstreamaus-impressiota

7M

podcast-impressiota

19M

radioimpressiota

/

Bauer Audiostream on Suomen suurin digiaudio-mainosverkosto

Digitaalinen mainosverkosto mahdollistaa tarkan kohdentamisen ja mitattavat tulokset.
Turvallinen ja läpinäkyvä mainosverkosto yhdistää johtavien audiobrändien yleisöt ja sisällöt.
Mainosverkosto tavoittaa vahvasti etenkin nuorempaa yleisöä.
Mainonta on ostettavissa sekä suoraostona että ohjelmallisesti.

Äänessä monipuolisemman audiomainonnan puolesta

Laura Björkskog, Head of Digital Ad Operations

Laura Björkskog

Head of Digital Ad Operations

050 431 8094

laura.bjorkskog@bauermedia.fi

Laura vetää ohjelmallisen audion ja digiaudion kehitystyötä yhdessä Pohjoismaisten kollegoidensa kanssa. Hän on työskennellyt digitaalisten markkinapaikkojen parissa yli kymmenen vuotta ja uskoo yhdessä oppimiseen ja tekemiseen. Laura tarkastelee mielellään sukupolvi Z:n ja milleniaalien suhdetta mediaan ja inspiroituu oivaltavista podcasteista ja markkinoinnin automaatiosta. Vapaa-ajallaan Laura harrastaa pieniä pintaremontteja, viihtyy luonnossa lenkkipolulla sekä hevosten parissa ja rakastaa ruokaa, herkuttelua ja hyviä dekkarisarjoja.